-->

29 Sep 2017

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak (Astro)

Drama Adaptasi Novel, Sinopsis, Drama Melayu, Drama Bersiri, Drama Awak Suka Saya Tak, Novel Awak Suka Saya Tak, Novelis Melur Jelita, Watak Pelakon, Hilman Yong, Damien Young, Intan Zulaikha, Nizam, Danish, Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak, Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur Islam, Raf Yaakob, Kael, Aman Aziz, Fieza Jolie, Amalina Smith, Mustapha Kamal, Susan Menon, Astro Ria, Cinta, Sweet,
Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak Lakonan Emma Maembong Dan Alvin Chong (Drama Adaptasi Novel)

Assalammualaikum..
Drama Awak Suka Saya Tak adalah drama terbaru di Slot MegaDrama Astro, bagi menggantikan Drama Duda Pujaan Dara yang telah tamat episodnya. Drama ini diadaptasikan daripada Novel Awak Suka Saya Tak karya novelis Melur Jelita dan mempunyai 16 episod. Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak ini pula terdiri daripada Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur Islam, Raf Yaakob, Kael, Aman Aziz, Fieza Jolie, Amalina Smith, Mustapha Kamal, Susan Menon dan ramai lagi. Selain itu drama bersiri ini diarahkan oleh Raja Ahmad Alauddin dan diterbitkan oleh Global Station Sdn Bhd. Drama ini sudah disiarkan di Astro Ria bermula 25 September yang lalu, apa pun jom baca sinopsis drama ini dibawah ye.
Drama Adaptasi Novel, Sinopsis, Drama Melayu, Drama Bersiri, Drama Awak Suka Saya Tak, Novel Awak Suka Saya Tak, Novelis Melur Jelita, Watak Pelakon, Hilman Yong, Damien Young, Intan Zulaikha, Nizam, Danish, Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak, Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur Islam, Raf Yaakob, Kael, Aman Aziz, Fieza Jolie, Amalina Smith, Mustapha Kamal, Susan Menon, Astro Ria, Cinta, Sweet,
Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak (Slot MegaDrama Astro)

Kisah kasih sayang antara Hilman Yong, seorang kacukan Korea-Amerika-Cina dan Intan Zulaikha, seorang gadis Melayu. Hilman telah jatuh cinta dengan Intan sejak pertama kali ketemu lapan tahun yang lalu di sebuah restoran. Hilman, seorang yang baru mengenali Islam berdoa agar dipertemukan dengan Intan lagi. Mereka bertemu kembali dan mula rapat. Hilman cuba melamar Intan tetapi ditolak kerana Intan belum bersedia. Tiga tahun kemudian, Intan ketemu dengan Hilman ketika mengendalikan kursus di Kuala Terengganu. Mereka kembali rapat dan merancang untuk berkahwin. Namun tragedi berlaku, Hilman kemalangan lalu hilang ingatan. Munculnya Damien yang tidak ingat akan agama. Intan berusaha untuk mengembalikan ingatan Damien kepada agamanya dan mengembalikan cintanya yang hilang.
Drama Adaptasi Novel, Sinopsis, Drama Melayu, Drama Bersiri, Drama Awak Suka Saya Tak, Novel Awak Suka Saya Tak, Novelis Melur Jelita, Watak Pelakon, Hilman Yong, Damien Young, Intan Zulaikha, Nizam, Danish, Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak, Alvin Chong, Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur Islam, Raf Yaakob, Kael, Aman Aziz, Fieza Jolie, Amalina Smith, Mustapha Kamal, Susan Menon, Astro Ria, Cinta, Sweet,
Lagu Tema / OST Awak Suka Saya Tak
Jangan Nyanyian Aziz Harun

⏩ Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak
Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017