-->

28 Sep 2017

Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak

Novel, Sinopsis, Baca Online, Drama Adaptasi Novel, Drama Bersiri, Drama Melayu, Novel Awak Suka Saya Tak, Drama Awak Suka Saya Tak?, Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak, Watak, Intan Zulaikha, Hilman Yong, Damien Yong, Nazim, Danish, Pelakon, Emma Maembong, Alvin Chong, Sabhi Saddi, Raff Yaakob, Astro Ria,
Baca Online Novel Awak Suka Saya Tak (Drama Adaptasi Novel)

Assalammualaikum..
Novel Awak Suka Saya Tak adalah Novel terbaru yang diadaptasikan menjadi drama bersiri di Astro Ria. Novel Awak Suka Saya Tak adalah karya dari Novelis Melur Jelita. Drama Awak Suka Saya Tak telah pun bersiaran di Astro Ria bermula 25 September 2017 yang lalu dan dilakonkan oleh ramai pelakon best. Watak Intan Zulaikha akan dilakonkan oleh Emma Membong, manakala watak Hilman Young / Damien Yong akan dilakonkan oleh Alvin Chong. Sabhi Saddi pula akan melakonkan watak Nazim yang merupakan abang pada Intan Zulaikha, Raf Yaakob sebagai Danish dan ramai lagi. Novel ini telah diadaptasikan menjadi drama bersiri 16 episod, jadi sambil - sambil tengok drama Awak Suka Saya Tak di TV, korang boleh juga Baca Novel ini secara online saja, dengan cara, klik je link dekat bawah ini ye. Tapi kalau korang nak baca semua bab dalam Novel ini, korang kena beli novel ini di pasaranlah ye, sebab link dibawah ini hanya ada beberapa bab saja. Apa pun selamat Membaca.

Miss Banu Signature, Blogger, Blog, Miss Banu, Tandatangan, Blog Miss Banu Story,

5 ulasan:

  1. dah baca dah novel ni lepastu jatuh cinta dengan Melur Jelita

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm mane nak bace novel yg full kat online?

      Padam
    2. mana ada yg full untuk baca online tu, kalau nak baca full kena belilah novel ni kat kedai buku, tak pun beli novel ni secara online je.

      Padam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017