-->

16 Mei 2015

Episod Akhir Drama Hati Perempuan Slot Akasia TV3

Assalammualaikum..
Drama Hati Perempuan untuk Slot Akasia telah pun tamat episodnya. Seperti drama2 terdahulu drama ini juga ada fenomenanya tersendiri. Ramai gak yang suka tengok drama ni, tapi bagi aku jalan cerita drama ni agak klise dan biase jer. Lelaki anak orang kaya suka dekat perempuan ni pastu perempuan tu terpaksa kahwin paksa dengan lelaki tu, bila dah kahwin start jatuh cinta pastu bekas kekasih datang menggangu hubungan diorang, tu jer la hehehe. Tapi maybe cara pelakon tu atau banyak adegan2 yang buatkan penonton terus tertarik untuk tengok drama ni. Bagi peminat drama ni jgn lak marah aku yer sbb ni pendapat aku jer hehe.

Bagi sesape yang terlepas nak tengok cite ni, aku nak share link untuk korang tengok online drama ni untuk episod 25 hingga 28. Selamat menonton..

2 ulasan:

  1. drama yg mmbosankan...
    alhamdulillah dh abih :)

    BalasPadam
  2. Saya lagi tak tengok.. sbb dah tahu drama melayu memang klise. btw, lawatlah blog saya tentang fanfic kpop. http://cinderellakpop.blogspot.com

    Kalau sudi follow saya dekat wattpad. http://www.wattpad.com/user/_LovelyShinHye

    fanfic saya memang lain dari cerita melayu.. ^^ Assalamualaikum.. minta diri dulu.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017