-->

28 Jan 2014

Senarai Pemenang Anugerah Juara Lagu Ke-28 (AJL28) Tahniah Hafiz

Assalamualaikum..
Anugerah Juara Lagu (AJL28) telah pun berlangsung, Tahniah buat semua pemenang. Memang rezeki Hafiz sebab menang 2 kategori. Walaubagaimanapun opening AJL agak tak best bagi aku. Pengacaranya AG dan Scha pun agak biase2 jer bagi aku. Persembahan selingan aku paling suka part Ziana Zain jer sebab die nyanyi lagu lama die n suara die tetap power macam dulu2 gak walaupun dengar cite die sakit tekak masa tu. Persembahan para peserta AJL semua agak kreatif contohnya macam Stacy ada Zombie semua, pastu persembahan Awi Rafael n Altimet siap ada duit versi diorang jatuh dari atas hehe nampak penonton semua happy jer sambut duit tu hehehe. 

Jom tengok Senarai Pemenang AJL28

Anugerah Juara Lagu ke-28 jatuh kepada lagu Bahagiamu Deritaku nyanyian Hafiz.
Tempat Kedua jatuh kepada lagu Hanya Aku nyanyian Hyper Act.
Tempat Ketiga jatuh kepada lagu Kalau Aku Kaya nyanyian Awi Rafael dan Altimet.
Vokal Terbaik Jatuh Kepada Jaclyn Victor menerusi lagu Ikut Rentakku..
Persembahan Terbaik dimenangi oleh Hafiz menerusi lagu Bahagiamu Deritaku
Anugerah Juara Mobile turut dimenangi oleh lagu Bahagiamu Deritaku nyanyian Hafiz.
Tahniah pada semua pemenang, nampaknya Jac berjaya merampas trofi Vokal Terbaik daripada Hafiz yang telah disandangnya selama 3 tahun berturut-turut. Gambar2 diatas credit to Facebook Tv3 dan Google.

Baca ni jugak..

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017