-->

16 Apr 2013

OzLyN Retweet Link Blog Ini & Blog JoZaN

Assalammualaikum..
Sejak dua menjak ni rajin aku buat entry pasal JoZaN hehe bukan pe ramai pembaca blog ni yang suka baca tentang JoZaN jadi aku ikut je kehendak pembaca hehehe tambahan pula mmg seronok bercerita pasal JoZaN yg sweet tu..hehehe..sape2 nak tengok video JoZan kt ABPBH tu boleh singgah ke blog JoZaN k..leh cari kat bloglist blog aku..semalam nampak Kak Ozlyn (Isteri JoHaN merangkap manager dan everything to Johan) online Twitter..peramah je die layan peminat2 so alang2 tu aku pun tweet laa gak n kak Ozlyn Retweet tweet den hehe yang lagi best die Retweet sekali Tweet aku yg ada Link blog aku yang cerita pasal JoZan..Link Blog Jozan Fc pun die Retweet gak..hehehe..thanks to kak Ozlyn sbb sudi RT..

Thanks to Jozan_Fans sbb tweet pasal link blog Jozan Fc tu..teruja laa juga artis RT tweet yang ada link blog den..bukan senang artis nk RT betul tak??lagi best kalau die betul2 singgah blog kita n baca apa yang ditulis..haha tu mmg seronok habis laaa kan..tapi sape tahu JoZan pernah singgah blog ni n baca apa yang den tulis..okey pengsan sekejap muahahaha..terperasan pulak..hahaha JoZaN busy mana ada masa nak baca2 blog ni..tapi kalau diorang pernah baca or pernah singgah ke blog kita tu bonus laaa..yang penting apa yang aku tulis mmg ikhlas dari hati ^_^  Inilah tweet yang aku sempat Print Screen gitu...


P/s-cantik giler Ozlyn kat ABPBH hari tu kan.. ^_^ x nampak mcm dah ada anak tiga gitu..maintain jer..

10 ulasan:

  1. Sampai sekarang still lagi tak faham sangat dengan twitter.. Tau ping entry jer.. Huhu~~ Sedey kan ?

    BalasPadam
  2. waahhh....fames miss banu.. :)

    ozlyn mmg cantik malam tu.. :)

    BalasPadam
  3. ehh sejak dua menjak ni miss banu citer psl jozan?? bukan selalu ke? hahhhaha... dah lama x tgk ozlyn ni berlakon... cer tanya, dia x nk berlakon lg ke? huhu

    BalasPadam
  4. hehehe congrats miss banu..tula kak ozlynn pun retweet blog saye jgk..hopefully diorang pernah lah singgah blog kite2 ni kan..lagi2 blog awak yg mmg best ni :)

    BalasPadam
  5. hehehe congrats miss banu..tula kak ozlynn pun retweet blog saye jgk..hopefully diorang pernah lah singgah blog kite2 ni kan..lagi2 blog awak yg mmg best ni :)

    BalasPadam
  6. wah tahniah miss banu. makin lama makin popular miss banu.hehe

    BalasPadam
  7. memang cantik isteri johan walaupun anak 3...

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017