-->

21 Sep 2012

KisaH Miowww


Assalammualaikum.
suke plak aku tengok gelagat kucing2 kat atas tuh haha..aku amik gambar tuh kt FB kredit utk rienrose.com comel nyee kucing kat atas ni terutamanya kucing yg x reti duduk senyap2 tuh..haha meroyan ke ape tuh haha..nk tergelak aku tengok..kang x pasal2 kucing sebelah die tuh mengamuk lak hahaha..aku x leh tengok gambar kucing2 yg comel ni gerammm rasa nak peluk jer kucing2 tuh..hehe..kat rumah aku ada kucing gak lolen namanya hari2 aku kacau die hehe..

18 ulasan:

  1. xomel..miss banu akak add awak kat Fb...nak tak join group yg tukar2 link says

    BalasPadam
  2. farisha suka tgk kucing comel tapi takut dgn kucing..apakah ubatnye ye..hihi~

    BalasPadam
  3. Hahahaha...kecian tak dilayan..
    Tapi comel sangat :)

    BalasPadam
  4. kucin yg tenganga tu meroyan sakit perut....silap makan tu.....ekekekee

    BalasPadam
  5. alolo.. comel gilossss... rasa nk gigit2 jek...gerammmmmmmmnyeeeeee... ha.. geram betol tu... hikhik

    BalasPadam
  6. suka tengok kucing tp takut dengan kucing. huhu..

    BalasPadam
  7. alolo...comel2 nye la hai..rase nak geget je..hehehe

    BalasPadam
  8. hahaha..kucing tu abes annoying perangai dia..yg seko lagi boleh pulak tade perasaan..muahahah

    Ain Dzaya Carian Gadis Konfiden Kotex Fresh 2012. sila turun padang beramai ramai!

    BalasPadam
  9. Kalau google gambar2 kucing memang leka tgk mcm2 aksi depa capture..geram je kan. hehehe

    BalasPadam
  10. yang sekor tu suka menyakat. cute!

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017