-->

18 Jul 2012

WordLess WedNesday#Kreatif & ComeL

Hehehe Kreatif kan??

grrrr kenapa kucing ni comel sangat rrr...eee rasa nak peluk buat teddy bear jer ni..geramm tgk..ada gak yg tanya aku ni kucing ke patung??haha aku rasa ni kucing..hehe tapi comel bangat ni..

20 ulasan:

  1. mmg kreatif ler, neway selamat berpuasa dari KA ye

    BalasPadam
  2. kreatif la..pndy depa buat..ahakss

    BalasPadam
  3. kreatifnya buat det tu sampai jd mcm tu hihihi

    BalasPadam
  4. yg duit tu sgt kreatif. huhu geram tgk.

    BalasPadam
  5. a'ah..kreatiff..hihihi

    kucing tu mmg comel..!
    grrr..geram..!

    BalasPadam
  6. yea! sakit hati kegeraman tengok kucing tu...mata dye!!!!! ish!!!!!

    BalasPadam
  7. Woi!! kreatifnya...gambar no 1 tue...Kucing memang comel...lagi2 yg gemok cam garfield tue hihihi

    BalasPadam
  8. memang kreatif sape yg buat tu :)

    BalasPadam
  9. memang kreatif. agong tgk nangis kot. huhuhu..

    bambam gitu kucing tu. :)

    BalasPadam
  10. Serious duit singgit tu? Duit baru dh kluar, cantek, kaler kali gituew..

    Mata kucing tu dh mcm biji buah mata kucing..hehe 〔adaker〕

    BalasPadam
  11. hehehheee....

    mmg kretip,
    kucing tu pon comey...

    akak nampak da kat fb..

    BalasPadam
  12. biarpun kucing itu patung,aku tetap gerammmmmmm..

    BalasPadam
  13. kucing tu macam kucing dlm citer shrek...comel bila buat muka kesian.haha

    BalasPadam
  14. mmg awesome punye kreatif lah patung duit tu..
    yg no 2 tu mcm patung kucing je..pandainye dia bergolek

    BalasPadam
  15. sape la yg buat tu.mmg kreatif!

    BalasPadam
  16. Kreatif la org yg buat tu.. Cute sgt kucing tu..

    BalasPadam
  17. kretipnyee. duit shu taw bt baju je. haha ^^

    BalasPadam
  18. kreatif benor la buat duit cam tu.. eeeeiii.... rasa nk gigit je kucing tu..comel sangattttt

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017