-->

1 Jul 2012

FiNaL EURO 2012-SPAIN VS ITALI


Assalammualaikum..
ni entry ke-4 aku untuk hari ni..
sekali datang mood sampai 4 entry sekaligus aku post hehehe...
apa kes lak hari ni tetiba ada entry pasal BoLa nih..xde apela saje je nak buat heboh gak..
Hari ni atau lebih tepat lagi pagi ni nanti kan akan ada final EURO kan
so sape yg kaki bola mesti x sabarnyer..pagi nanti konform kecohnyer laa orang sorak GoLLLLL kat kawasan perumahan aku nih hehe..
sebenarnya ikutkan aku ni bukan kaki bola..tapi bolehlaa nak layan kadang2 kan..hehe
sebenarnya aku releks jer xdela fanatik sgt pasal Bola..aku ni lebih fanatik bila membabitkan mana2 perlawanan yg membabitkan pasukan Malaysia jer..semangat patriotik la kononnya..pasukan negara2 lain aku x berapa nk minat sgt..tapi Euro kan dh final hari ni rasa nak menyibuk gak la nk buat entry cite pasal final bola hehehe..Sape kt sini suka tengok Bola angkat tgn cpt!??hehe..

Korang sokong pasukan mana cerciter sikit..berapa skor gol agak2 korang masa perlawanan tuh nanti..?ramai sokong Spain ek??Itali?? hehe Golllllll..hahaha
selamat menonton BoLaaaa Uollsss....pada yg x minat bola terus tido hehe esok kerja laaa..diorang menang Malaysia x cuti hehehe...

P/s-ramai yg tanya link nak tengok filem Bohsia 2 tuh ktne..meh2 semua klik sini kalau nk tgk filem Bohsia secara online..KLIK SINI CEPAt!!!

23 ulasan:

  1. kalo citer psl bola, deqla x tau la nk komen tang mana.. haha...

    BalasPadam
  2. hahahaha...CiM tertipu smlm, ingatkan diorg berkuntau smlm. punyalah stay smpi kul 3 (seb baik sambil buat keje) pastu flip fip chanel takdop pownnn....rupanya pagi ni daaaa....

    huh! maleh nak tengok, esok kojer pastu dua dua den tak nyokong.

    BalasPadam
  3. nk sokong mana tgk pun sekali dua jer hihihi....

    BalasPadam
  4. saya sebok tny jam berapa FINAL tp saya x tengok bola pun kahkahkah

    BalasPadam
  5. cik na sokong the red warriors. haha.. *tetiba. ;)

    BalasPadam
  6. langsung tak mengikuti perkembangan bola sekarang ni..

    BalasPadam
  7. Tq Banu.. Nak try tgk leh ka dak... My hubby ni kata nk tgk tapi awai2 dah lena. He he tv tgk dia...

    BalasPadam
  8. my sokong team SPAIN hehee

    BalasPadam
  9. ramai sokong spain..sy pn nk jgk la..even kurang tahu psl bola..hikhik

    BalasPadam
  10. saya semua euro ni tak tengok pun dear..hahaha

    tapi kalu tengok bola di stadium saya bertukar menjadi seorang yang sangat fanatik.hahah.

    BalasPadam
  11. finally milik spain again hihihi

    BalasPadam
  12. akak suka itali...walaupun tak tengok hihihi

    BalasPadam
  13. sokong itali..spain yg menang..huhu

    BalasPadam
  14. spain memang kan..walaupun mama takminat bola, tau ler jgk..hehe

    BalasPadam
  15. Sokong Spain sebab Spain menang!!

    BalasPadam
  16. hehe...sapain menag 4-0...tapi apepun masha tetap sokong portugal....hehe

    BalasPadam
  17. ehehe..spain dh menang.

    p/s:curang skejap dgn portugal.haha

    BalasPadam
  18. kesian itali kene bantai 4. huhu.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017