-->

17 Jul 2012

Dato Fazley JuaRa MasterChef SeleBriti Musim PertaMa

gambar dari twitter Dato Fazley

Assalammualaikum
Seperti yang dijangkakan..Dato Fazley menjadi Juara MasterChef Selebriti yg pertama..tahniah diucapkan kepada beliau..rasanya ramai yg menonton Aksi Dato Fazley dan Angah ketika berentap di dapur MasterChef semalam kan..mmg mendebarkan gitu..nampak diorang dh mcm Chef Profesional gitu..Dato Fazley ni mmg kreatif kan tengok jela masakannya siap ada bentuk angsa semua pastu nama masakan die pun semua ala2 romantik gitu hehehehe....tapi bukan mudah nak bergelar juara mcm2 cabaran kena tempuh..kesian juga pada D.Fazley kena berlari ulang alik sebab dapurnya dan dapur untuk buat pastry (lau aku x silap la)agak jauh..nmpk mcm masuk pertandingan lawan lari 100 meter dah hehehe sebab beliau kena ulang alik berbelas-belas kali or mungkin juga berpuluh kali..sampai ada satu ketika beliau terpaksa berhenti ditengah-tengah untuk melepaskan penat sebentar..tapi akhirnya semua halangan dpt ditempuhi dan berbaloi kerana kemenangan akhirnya menjadi miliknya..

Angah pula nampak yakin dan kreatif gitu nama hidangannya semua ada perkataan Cyber tuh hehehe..terbaiklah..Angah berjaya buat kejutan hingga sampai ke final..Tapi bila di final semua dh dpt mengagak Dato Fazley akan menang..first time aku tengok muka adik D.Fazley mak aiii muka diorang sebijik laaa cara cakap dan stail rambut pun hampir sama..dh mcm kembar plak aku tengok..Isterinya pula nampak sweet jer kan..paling best anak D.Fazley pun ada sekali wahhh comelnyerrr anak D.Fazley ni..apapun tahniah utk D.Fazley.. ^_^
Semalam ada terbaca kat FB MasterChef Selebriti..diorang tanya siapakah artis yg korang nak tengok beraksi dalam MasterChef Selebriti untuk musim ke-2..mcm2 nama yg kuar uollss hahha antara yg paling byk disebut adalah nama JoHan,ZiZan,Dato Siti Nurhaliza,Erra,Maya Karin,Neelofa,Anzalna dan mcm2 lgi semua nama popular2 k..hehe yg pling x boleh blah ada gak yg cadangkan nama Dato Lee Chong Wei hahaha..x boleh nk bayang camne laa L.Chong Wei memasak di dapur hehehe

Pas habis MasterChef Selebriti ni x lama lgi akan muncul pula MasterChef musim ke-2...semoga musim ke-2 ni lagi best dari yg sebelumnya kan...

25 ulasan:

  1. haaa.. kan...mmg dah jangka beliau yg menang..hihi.. (mcm la aku tengok!)

    BalasPadam
  2. dah agak dah..hihi..tak pa yg penting semangat ;) tahniah dato' fazley ;-)

    BalasPadam
  3. hehehe...jadi semalan masha jadi penembak tepat....hihi

    BalasPadam
  4. seperti yg dijangka. hehe. kretip kan dy ^^

    BalasPadam
  5. dia memang pandai masak.. hahaha.. cuba suruh zizan nagn johan masak.. perhh.. mesti rating naik..

    BalasPadam
  6. tahniah utk dr fazley....wlu xrjin sgt pollow masterchep nih, tp sy minat dr fazley & angah... :)

    **rase nk tgk pasha sandha & scha al yahya msuk next mastercep

    BalasPadam
  7. mmg dah agak dahh..terbaekk la dr Fazley :))

    BalasPadam
  8. lawak la yg pasal calon2 pilihan masterchef tu...dato lee chong wei pun ade...haha

    BalasPadam
  9. yeayyy dato' fazley menang...suka3 hihihi

    BalasPadam
  10. wah dah agak dah spe pemenangnye..
    kalo lee chong wei masak,dia tak pakai sudip ah..dia pakai raket..hihi

    BalasPadam
  11. haha..xdpt bayang gak kalau chong wei masuk dapur masterchef.

    kalau johan zizan ada mesti rating naik.setuju! ^__^

    BalasPadam
  12. sweety cadangkan dato nicole david masuk msterchef ke 2..hohohoho

    BalasPadam
  13. suka tau Dato Fazli menang..mmg dh di jangka dah dia yg akan menang..tahniah dato Fazli :)

    BalasPadam
  14. suke tgk wife dato' fazley, simple je. and mmg dah agak dato' fazley juara ;)

    BalasPadam
  15. tahniah utk dr. fazley..dia mmg hebat memasak n mencipta menu...angah pun sama hebat..tahniah utk keduanya...

    BalasPadam
  16. Mmg kesian sgt M tgk dia smp termengah-mengah dok ulang alik...

    BalasPadam
  17. wakaka..lee chong wei pn da jgk ke?hehe lawak btl spe yg calonkan tu. pe2 pn tahniah Dato.Fazley :)

    BalasPadam
  18. follow 1174

    salam kenal dan follow 1174...
    silahkan follow balik
    ditunggu...
    terima kasih sahabatku

    BalasPadam
  19. Memang dah agak dari awal die menang...:)

    BalasPadam
  20. yayyy!! dah agak dah. huhu.. suka suka.. :)

    BalasPadam
  21. berbaloi la dengan usaha nya berkejar sana sini malam itu :)..kesian je tengok dorang masak..kelangkabut..hihi

    BalasPadam
  22. mmg sudah di jangkakan..!

    psst..nur tgh bayangkan mcm mana johan dan zizan masuk MCS ni.. kmpom tunggang langgang dapur..kihkihkih... :)

    BalasPadam
  23. haaaaaaaa. kan? betul firasat ku. hehe.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017