-->

11 Mei 2012

Segmen : Blogwalking Sampai Lebam


AssaLammualaikum...

Segmen seterusnya yg akan dijoin hari ni semestilah segmen Deqla..
Bila dapat tau Deqla uat segmen mmg dah bajet dah pasti saya akan joinnyer..dont worry hehe
wah bagus2 siap ada hadiah lagi pada yg bertuah..wah rugi lau ada yg x join segmen Deqla ni..
so korang2 yg lain meh jemput join 1st Segmen Deqla nih..berbaloi join tau..
saya dulu pun pernah uat segmen tapi dah lama dah masa bulan Febuari 2012..haha lama dh kan..
sekarang giliran Deqla lak buat segmen..
Salam Perkenalan untuk semua yg singgah Blog saya ni yer.. ^_^

Okey la Deqla suruh nyatakan sebab2 kenapa org lain mesti blogwalking kat BLoG saya nih??
sebabnya adalah:
1)Saya seorang yang peramah haha x caya tanya deqla haha betul x?
2)Saya pasti Follow balik pada sesape yg follow saya kerana saya amat menghargai kesudian mereka2 ini yg follow blog saya
3)BLog saya penuh dengan keceriaan hahaa so sape yg masuk blog ni pastinya akan ceria juga haha (haha perasan la plak)
4)Insyaallah saya akan cuba sedaya mungkin memberikan komen2 pada entry anda sekalian ;)
5)Sape2 yg suka&minat ngan JoZaN Harus masuk BLog ini haha sebab mcm2 ada..haha senang cite..yg x suka pun wajib singgah juga tau hehe ^_^

Yang tuh jela sebab2 yg boleh difikirkan haha..agak2 leh menang x?haha mcm susah je..lalala first time tulis panjang2 untuk entry segmen ni..hahaha..saya dengan rasminya dh join segmen DeqLa..moga segmen Deqla mendapat sambutan ramai..aminnn ^_^
tag
Ladybarbella
PurPleLaLink

18 ulasan:

  1. iyaa..mmg masuk blog miz banu, ceriaa saja..seceria jozann..hihi

    BalasPadam
  2. miss banu mmg rajin join segmen.hehe..ayu join jgk ;-)

    BalasPadam
  3. tq miss banu coz sudi join segmen deqla...huhu...wahh...mmg 1st time deqla tgk entry segmen miss banu pjg..kalo x ringkas2 jew..hihi...nnti senarai peserta bakal diupdate k..tggu...good luck!! :)

    BalasPadam
  4. bila masuk sini, kita akan kena segala2nya tentang jozan...!

    mmg terhibur.. :)

    BalasPadam
  5. salam..singgah bw dari segmen same.jom terjah blog saya di http://akmaluv90.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html
    thanx(^_^)

    BalasPadam
  6. datang dari segmen yg sama,
    jmput la ke blog sy

    http://tintahitam-jasmin.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html

    BalasPadam
  7. done follow, dr segmen yg sama...jom blogwalking

    BalasPadam
  8. Salam singgah dari segmen yg sama..da lama follow cnie..jemput ke blog ifa..sudi2knla follow blik..hihi..=)

    http://ifahshhily.blogspot.com/2012/05/segmenblogwalking-sampai-lebam.html

    BalasPadam
  9. singgah sini dr segmen sama~
    jom BW sampai lebam ke blog sy pulak ..
    hehe. follow sini :)

    damnright-welcomestalker.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam_11.html

    BalasPadam
  10. singgah dari segmen sama. bukan setakat BW je,saya follow terus sini.hehehe..salam perkenalan

    http://noruazuran.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html

    BalasPadam
  11. salam persahabatan di dunia blogging

    fly sini dari

    http://bintuzainal14.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html

    singgah balik ye ^___^

    BalasPadam
  12. datang dari segmen yg sama

    done follow sini :)

    http://norumara.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html

    BalasPadam
  13. dtg dari segmen yg same. good luck dear. ;)

    http://farizafairuz.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-sampai-lebam.html

    BalasPadam
  14. tahniah miss banu menang ;-)

    BalasPadam
  15. congrats miss banu..terpilih jd pemenang segmen deqla :)

    BalasPadam
  16. miss banu, tahniah menang segmen deqla nie. :)

    BalasPadam
  17. wahhh..tahniaahhh..menang cabutan bertuahhh..(^_^)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017