-->

21 Mei 2012

Dapat Hadiah Free hehehe ^_^

Assalammualaikum..
dua tiga hari nih x sempat nak blogwalking..sebab busy sikit..
tapi jgn risau Insyaallah aku akan singgah gak kat blog2 awsome lagi terhebat milik korang semua nyer..sejak minggu ni aku seronok melayan drama Korea yg terlatest lgi popular..mmg best drama ni terbaiklah..aku baru tengok episod yg ke 15 dri 20 episod..drama apa yer?tajuknyer Rooptop Prince..
Selain tuh seronok juga melayan cite Oh My English!! muahaha disamping berhibur dapat juga belajar haha best2..berbalik pada tajuk entry ni tadi tengahari dapat hadiah ooo..dapat hadiah buku tau..free lagi..suke3x...sebenarnya sebelum ni aku layan FB tetiba nmpk la satu post yg dibuat oleh penulis Novel Bikash Nur Idris..die nak bagi hadiah pada sape2 yg besdaynya bulan April dan Mei..so die mintak la nama alamat semua utk post hadiah nyer..tahu x dapat hadiah pe mestilah hadiah buku..buku yg ditulis olehnya..Buku ni mcam Novel jugak la tapi die kecik sikit n nipis sikit dari Novel..yg dipanggil Mini Novella..

Aku dapat buku yg bertajuk Bukan Pilihan Hati..cerita cinta..gitu..mcm novel la jugak cuma lebih ringkas dan padat gitu..n dalam buku tuh siap ada signature dan ucapan dari beliau lagi..haha best giler kot..suke4x..
Kalau sape2 peminat Novel mesti kenal dengan Bikash Nor Idris nih..Aku suke giler baca Novel die terutamanya Novel yg bertajuk PriNcess tuh..sangat best novel tuh..bila lah pengarah drama nak adaptasi Novel Princess ni yer...Buku tuh aku baru dapat hari ni..jadi aku x baca lagi la..baru belek2 jer..nak tengok x rupa buku die..aku search kt tenet gmbr buku ni...

terbaiklah..rezeki...kurang2 terubat jugalah kekecewaan pasal hadiah Giveaway tuh...yg aku x dpt huhuhu..Sebenarnya sebelum nih ada join GA n aku jdi pemenang kedua tau..pastu bila dh lama tuh hadiah x sampai2 juga kt aku..pastuh x lama pastu pihak penganjur tuh sms aku tnya dh dpt belum hadiah tuh..aku cakap la x dpt..die cakap die dh hantar dh guna pos daftar..aku x pernah dengar or mungkin x perasan lak posmen datang umah aku..dlm peti surat mmg xde laa..emm bila check kt web aku tengok hadiah tuh dh sampai kat Butterworth maknanya kat seberang..mak aiii jauhnyer sape yg nak gi kat sana tuh..last2 aku biar jela..huhu sedey nyerrr..huhu...dpt buku ni kire pengubat kekecewaan la sikit..
oh yer ada beberapa gambar dh ditambah dlm entry Gelagat JoZan sewaktu Off Kamera Super Spontan..jangan lupe terjah k..-> http://mulan-sahbanu.blogspot.com/2012/05/gelagat-jozan-sewaktu-off-kamera-super.html

10 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017