-->

28 Apr 2012

KeNaNgAn mAsa SekoLah2 DuLu..



Assalammualaikum..
hari tuh masa tengok tv tetiba ada la plak cite Bollywood kat atas nih yg bertajuk Mujhse Dosti Karoge (Sudikah Kau Berkawan Denganku)..yg dilakonkan oleh Hrithik Roshan,Kareena KaPoor dan Rani Mukerjee..Aku x heran sangat ngan cite ni sebab cite nih dh lama pun..aku masa dulu dh tengok banyak kali cite ni sampai x larat nk tgk dh cuma bila aku tengok cite nih mesti aku teringat kat member aku dan kenangan masa sekolah dulu hehhehe...actually time tuh ntah camne tah aku terberitahu kt kawan aku ni yg aku dh tgk dh cite kt atas tuh..pastu kawan aku ni tetiba excited dan suruh aku cerita sinopsis cite nih kat die..apabila aku tengok muka kawan aku ni yg sgt bersungguh-sungguh menumpukan perhatian dan fokus dengan cerita aku nih terus apalagi dari nak cite sinopsis cerita nih terus aku cerita keseluruhan jalan cerita filem kat atas tuh hehe yg kawan aku ni lak makin panjang aku cite makin die suke lak..die kalau leh nak suruh aku cerita se details yg mungkin..ish ish..sakit tekak den haha siap berhenti minum air dulu..haha seronok juga bila tengok kawan kite yg perangainya mcm2 jenis hehe...aku paling suka tengok tahap kefokusannya..die dengar dgn setia gitu..kite nak cite pun rasa teruja hahaha...

Seterusnya time nih masa exam SPM..paper matematik kot lau x silap..ada dua paper dlm sehari tuh..so sementara nak menunggu exam paper kedua tuh aku lepak kt surau dulu..n ada gak member2 lain yg balik rumah dulu..masa kat surau tuh x ramai org pun..ada la dlm beberapa org..kawan aku yg aku cerita kat atas tuh pun ada gak masa ni so aku lepak la ngan die hehe..dlm dok lepak2 tuh datang sorang lagi member..member sekelas juga la..die tiba2 dtg join kiteorg sbb tertarik dgr kiteorg sembang2 haha..die nih asal Kelantan tapi pindah kat Penang kejap tapi cara die cakap xde pekat Kelantan sgt la..die leh control loghat die bila bercakap hehe..rupenyer die nih mmg minat hindustan jugak rupenyer...tetiba die suruh aku cerita sinopsis cerita yg sama yg pernah aku ceritakan kt member aku yg sorang lagi..kena ulang tayang balik..kes yg sama berlaku..dari nak cerita sinopsis jer terus melarat sampai keseluruhan cerita ahhaaha..kali ni aku ditolong oleh kawan aku yg sebelum ni yg pernah dengar aku cerita tuh hehe..so seronok juga lepas tension bersembang dgn member2 yg sekepala..haha

Bayangkanlah pasni ada exam Matematik kertas 2 yg subjektif nyer tapi kiteorg leh lagi sembang pasal filem Hindustan..mcm x heran ada exam pastu hehehe..org lain masa tuh dok sibuk hafal formula la apala..kiteorg releks jer...haha actually aku mmg x nak peningkan kepala..aku nk releks2 dan tenang jer..n aku x letak harapan tggi nk scor paper Mat ni sbb sejujurnya aku mang x suke Matematik..hehehe...akhirnya cer teka result Mat aku berapa???haha aku bajet Fail la kot..heeee tapi lain yg jadi..Alhamdulilah not bad la jugak..sedangkan lau exam masa sekolah mesti markah hampeh jer..tapi result SPM yg betul Okey la plak..hahaha...apa pun masa sekolah dulu aku paling suke subjek SejaRah...lani aku dh loss contact ngan 2 org kawan aku ni..cuma kawan yg asal kelantan tuh je yg aku jumpa balik kat Facebook...yg sorang lagi ntah kemana la die pergi..x dgr cite lak...apa pun kenangan sekolah lau ingat2 balik mmg best.. ^_^

1 ulasan:

  1. hahaha..teringat zmn sya pula..besfren sya masa tu minat ngn sarukan smpai kerasukan..apa2 mjlh yg ade muka sarukan msti dia bli..smpai watak dlm karangan pun dia tulis sarukan la,kajol la..angeli la..msa tu kn tgh femes kuch2 hota hey..hihihi

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017