-->

4 Mac 2012

wHat HappEn to U My FrieNd!?


Assalammualaikum...
how are you?hehehe
Saja nak bebel kat blog nih lak hehe..
actually aku just heran sikit ngan perangai kawan aku sorang nih..
tiba2 pelik..xdela pelik sgt..pelik biasa jer
die ni kire member yg duduk jauh dari aku la..pendek kata berbeza negeri gitu
lepas habis belejar semua balik hometown masing2 la kan..
n pastu aku tgk die xde berubah sgt masih sama cam dulu..
leh sembang2 menerusi sms gitu kan
semakin lama masa berlalu..dh lama la kteorg x bersms
so aku pun try la sms die dulu kan..aku kalau leh x nak lah nak putuskan silaturrahim yg telah terbina sekian lama..saja la mesej tnya khabar..
tapi mesej yg aku hantar x sampai2..aku try miscall xdpt gak..aku try number die yg lain yg ada dlm simpanan aku..pun x dpt gak..aku rasa maybe die tukar num telefon kot..

Takpelah aku try sms member sorang lgi yg agak rapat ngan die..untuk tnya num baru die..n member aku balas n bagi la number baru die..aku pun msej tnya pe khabar n aku ckp jela yg sampai hati x gtau num baru die kat aku..n pastu die reply sms aku die jawab salam aku n ckp die kt kpg..pastu aku sms lagi tnya apa cite die skrg..tpi xreply smpai sudah..n xpe lagi smlm aku saja sms die but still not reply..aku x kisah kalau die gtau xde kredit ke,xde mood nk brsms ke apa ke,tapi kalau senyap je smpai sudah tu pelik sikit la sbb buat aku trtnya-tnya yg die ni ada masalah besar ke,or die marah kat aku ke..tpi kalau marah kt aku sbb apa lak kan sbb dh la lama x jumpa,sms pun jarang,cmne lak aku leh uat salah kan hehe..ni la yg x best sbb buat aku tertanya-tanya..sbb die yg aku kenal dulu sentiasa alert dgn sms..die akan balas sms walaupun sependek mana ayat sms tuh..Kalau nk ckp kat kpg die xde line,or line tepon xclear x logik gak.sebab sebelum ni okey je bersms..lagipun dia bukan dok kwsn pedalaman tuh...musykilll den...x tahu la kot2 die dh berubah sekarang x mcm dulu dh..mana la tahu kan..

Ikut hati boleh je aku uat x peduli n lantak pi dia la kan..hehe tapi mengenangkan nilai sebuah persahabatan tuh aku x sampai hati la nak melupakan or buat tak tahu jer..entahlaaa..xpe nanti aku try siasat heeee tnya2 org lain..emm tpi lau xde jwpn gak..entahlaaa..tapi yang pasti bila tiba besday die aku akan tetap wish kat die.. ^_^
lagipun besday die dekat2 ngan aku..dlm bulan April gak..n besday die dulu pas bbrp hari aku lak..

p/s-ada 1001 alasan n aku terus tertanya-tanya

1 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017