-->

6 Mac 2012

My PoPuLaR PoSt-JoZaN

Assalammualaikum...
ramai yg bertanya link nk tgk lawak ke der kt aku..cara paling senang korang bukak Facebook masuk ke page JoZaN MaharajaLawak Official Page..haaa kat situ ramai org dh kongsi link..cer cari kt situ..insyaallah lau ada rezeki jumpa lah ye hehe...aku suke gak lepak kat page tuh sebab kat sana semuanya minat dan gilerkan JoZaN haha..ingat aku je yg parah rupenyer ramai yg lebih parah dan msuk I.C.U hehe..
Bercakap pasal JoZaN nih apa yg aku perasan kan..setiap kali aku buat entry tentang JozaN kan,Insyaallah lah kan ianya akan termasuk dlm top 5 Popular Post hahaha...
ramai ke peminat JoZaN yg baca Blog aku ni?? hehehe...
xpe aku mang suka cakap pasal jozan lalalala..yela peminat la katakan..salah ke nak minat kat artis?x kan hehe ikut persepsi dan citarasa masing2...
kpd semua slmt menonton LaWak Ke Der okey...n slmt bergelak ketawa...hehehehe...

p/s-Alhamdulilah dapat dh download video lawak ke der yg part jozannyer dari You Tube masuk dlm laptop..yehaaa boleh tengok bila2 masa kan....jozan forever..

2 ulasan:

  1. bes sbb lwak diorg spontan...hehe

    BalasPadam
  2. blogwalking..
    hihi sorry..cik iena bru nk blogwalking slps join segmen april bloglist ben ashaari..
    lately bz sket..
    okies cik iena follow kamu yer..
    jgn luper follow blog cik iena sekali yer

    http://www.ienaeliena.com/

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017