-->

1 Jan 2012

SeLaMat TaHuN BaRu 2012/JoZaN/SaJak 2011


Assalammualaikum
Happy New YeaR!!2012
Actually skrg agak happy coz dh jumpa lagu OmBak Rindu versi Instrumental n merupakan lagu tema Blog ni hehe..sedapnyer dengar..sweet n damai jer..
x Lupa juga tahniah utk Osbon kerana kini bergelar JuaRa MahaRaja Lawak Mega 2011..
byk blogger buat pasal entry maharaja lwk mega..mcm aku tumpu kat Jozan jer wakakaka..
video diorang masa final MLM tuh aku tengok berkali-kali x jemu-jemu hehe..
maaf terfanatik sikit hehe..x leh nk control coz aku bukan jenis yg suka sembunyi2 malu2 or whatever..aku lau minat aku cakap minat..x suke aku cakap x suke.. ^_^
ingat lagi masa time Maharaja Lawak yg ada Sepah,Jozan,Jambu,Nabil semua tuh..tiap2 minggu knform aku uat review haha..n bila final Jozan kalah aku pun bersedih sama huhu..bila time Maharaja Lawak Mega nih aku releks jer..xde nk suka or sedih sangat hehe..pendek kata if ada JoZan jer aku pun automatik jadi fanatik ^_^haha..over plak..actually ingatkan aku jer yg suke giler ngan JoZan.Cer try masuk FB fanpage official Jozan ke apa ke..kat sana lebih dasyat kefanatikkan mereka terhadap Jozan..haha so xde la aku rasa terover coz ada yg lebih over..apapun x kisahla janji diorang sume tu sokong Jozan kan lalalala..


SaJak untuk 2011
Kejutan,tidak disangka
namun mendamaikan,lebih tenang dan aman
seketika muncul parasit tapi berlalu bersama angin
walaupun belum berkesudahan
masih belum memikirkan
keadaan persekitaran menghibur hati
menambahbaikan hati
senyum walaupun banyak marahnya
tapi tumpuan kearah lain dicuba
dan berjaya..
hari-harinya diisi dengan drama lakonan dunia
meriah tapi ada penghadangnya
cuba dan dicuba tetap sama
masih mahu ditempatnya
apa terjadi
tiada yang tahu
biarlah tidak mahu memikirkan
BuBUn pergiii
sunyi hanya Lolen yg ada
saban hari dgn keletahnya
aku juga tahu Lolen pasti juga merasakan kehilangan Bubun
saban hari dia membuat bising
entah apa yang dikatakannya
suaranya menjadi melodi terindah dlm hatiku

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017