-->

4 Jan 2012

DreaM HigH..K-Drama



Assalammualaikum..
today nak kongsi dgn korang drama korea yg sempat aku tengok..
dah lama gak la aku tengok cite nih skrg baru sempa uat entry..
Dream High nih mempunyai 16 episod..yg dilakonkan oleh ramai pelakon..
ada diantara mereka ni mrupakan anggota penyanyi berkumpulan K-pop yg popular..
so diorang ni mmg muda remaja gitu..rupa pun semua qiut2..hehe
aku ambik masa juga la nk finish tgk drama ni..first aku hanya tengok 2 episod awal..lepas tuh
aku berhenti jap..aku tgk cite lain hehe..pastu dh lama2 tuh aku sambung tengok cite ni balik..
n berhenti balik..kemudian sambung..gitulaa hehe..
jalan cerita drama not bad gak la..mengisahkan perjalanan 6 anak muda mengejar cita2 mereka untuk menjadi seorang penghibur yang berjaya..mcm2 cabaran yg dilalui mereka..pengkhianatan,penipuan,cemburu,ketidakadilan dan mcm2 lagi..
drama ni mmg popular sgt kat korea tuh..tu yg aku nk tgk cite nih nak tau sebab apa yg best sgt tuh..
kirenyer ada pengajaran gak la cite nih..apa yg penting sikap tidak mudah putus asa tu penting dan sentiasa positif dgn apa yg kita lakukan..n drama Dream High ni akan ada sambungannya iaitu Dream High 2..rasanya pelakonnya nanti berbeza..tapi pelakon asal akan membuat special appereance la dlm cite ni nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017