-->

10 Nov 2011

What HaPpen to My BLog!!!????

Assalammualaikum..
nk tanya korang sume..harap ada yg sudi bantu yer...
Bila aku nak view Blog aku nih..tiba2 sidebar hilang lak..yg ada hanya sidebar iklan nuffnang tuh jer..yang bawah pada tuh semua hilang x dpt nak view..tapi yg pelik bila check kt design ade je sume widget dan segala bagai kt sidebar tuh..tapi bila aku try view mmg xde..entah ke mana dia hilang..
n mungkin hanya aku yg x leh view..korang semua boleh nmpk kan??Blog kedua aku yg khas untuk Contest dan Giveaway pun sama tpi nih lgi dasyat sbb hanya nampak header jer..yg lain mcm entry terdahulu dan sidebar mmg x dpt view langsung...tpi bila tengok kt design dan dashboard semua ok..nak view je x boleh huhu..
wah huhuuhu ade sesape x yg pernah alami mcm aku nih?????
ada sesape x tahu cara penyelesaiannya???help!huhuhu
aku dh try tgk kt help blogger,googgle..tpi x paham laa..pening tengok...
 waa apa sudah jadi to my blog???
sesape yg tahu tolong gtau aku yer..tulis kt komen...jgn tulis kt shoutbox sbb mmg aku x dpt tgk semua komen kt shoubox tuh huhuhu..

4 ulasan:

  1. view guna apa??

    ie ke??

    coz ada yg kena cmtu..

    try view guna mozila or chrome..

    BalasPadam
  2. masalah line internet slow kot??

    BalasPadam
  3. dulu ok jer..tiba2 je jdi cmni..skrg guna streamyx so laju la jugak...
    bila diselidik..iklan nuffnang punya pasal..segala benda bawah iklan nuffnang akan hilang..maka terpaksa remove iklan nuffnang ke bawah sekali..baru ada balik segala widget tu semua..

    huhuhu x merasa la duit nuffnang ni huhu..n satu lagi blog2 yg letak iklan nuffnang bawah header,mmg sy x dpt view..dpt tgk header jer..x tau knp leh jadi cmtu..sblum ni elok jer..

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017