-->

26 Nov 2011

PerSaHabataN ini memBuatkanku Serba SaLah..



Selama kita berkenalan,
Banyak benda dan pengalaman kita lalui dan tempuhi bersama,
Kau cukup beerti dan bermakna sebagai sahabatku,
Segalanya dan kemana saja kita bersama harungi bersama-sama
walau persahabatan kini mungkin tidak seperti,sekuat dan segah dulu
namun kenangan manis dan pahit itu tetap bersemadi indah dihati ini..

Tanpa Sedar masa berLalu pantas,
Kini Kau bakal meraikan hari istimewamu,
sebagai kawan aku gembira untukmu,
walau diakhirnya ku tahu masamu akan lebih bertumpu pada arjunamu
itulah lumrah kerana ramai orang begitu,

jemputan diterima
aku teruja
namun alasan dan masalah negatif serta halangan yang datang
menyulitkan segalanya
membuatkan ku sedikit keliru,bingung dan serba salah,
persahabatan kita yang kukuh suatu ketika dulu
bagai mengunci segala alasan yang mendatang,

aku buntu,
tak tahu apakah kesudahannya,
kadang2 aku cemburu melihat kau melewati fasa hidupmu dengan tenang dan bahagia
doa aku sentiasa mengiringi langkahmu di hari istimewamu
aku berharap
segalanya akan berubah menjadi positif dengan izin Nya
Dengan IzinNya juga aku harap dapat bersamamu nanti
untuk melihatmu dihias bagai permaisuri terindah yang meniti hari bahagia
diharapkan tiada halangan yg mendatang
moga2 semuanya berjalan lancar

aminn...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017