-->

8 Sep 2011

Dua KeGeMbiRaaN di MinGGu iNi

Apa yang gembira sangat tu kan??hehe..actually bukan perkara besar pun..hanya perkara yg simple yg cukup buat aku happy! ^_^

Perkara pertama ialah aku dapat berdamping semula dengan NoveL hahaha..setelah lama meninggalkan hobi membaca Novel atas sebab2 tertentu akhirnya aku dah ada 3 Novel untuk dibaca..semuanya tebal2 belaka..suke2..hehe…nanti2 aku update entry novel tu ye…
Kedua..aku baru dapat tau semalam yg aku ada menang giveaway yeay!!hehe..akhirnya..actually dlm beberapa hari sebelum raya aku ada join 2 GA..dua ni je yang aku termampu nak join..sekarang nih makin malas nak join GA sbb asyik kalah je..entah cmne ritu terdetik nak join GA nih..last2 menang hehe..nanti2 aku update la pasal kemenangan tuh k..wlaubgmnpun 1 lg GA yg aku join tuh mmg hampeh..penganjur tuh boleh plak terlepas pandang penyertaan blog aku..last2 nama blog mmg xde la dlm cabutan..xpe laa…satu dah menang kan..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017