-->

29 Ogo 2011

SekaLi-Sekala BaCa KoMik okey pe ^_^

Bumper Raya 2011
Assalammualaikum...
Baru saja habis baca Majalah Ujang edisi Raya (Bumper Raya) versi tebal yg harganya pun mmg tebal haha
Kadang-kadang baca komik nih pun dapat release stress..haha
aku mmg gemar juga baca komik..tpi kadang2 je beli hehehe..
aku selalu beli waktu2 ada keluaran khas gitu..yg mana lebih banyak muka surat gitu..contohnya macam Bumper Puasa, Bumper Raya n Bumper Cuti Sekolah..tapi satu je x best..harganye mahal giler la beb..hampir 10 hinggit 1 buku..fuhh kalah majalah hiburan tau..wakakaka..
Sekarang nih aku dh jadi pengumpul segala bumper komik Ujang nih..terutamanya edisi hari raya..
Aku mula kumpul start dari Bumper Raya tahun 2007 sampai 2011..maknanya skrg dh ada 5 koleksi Komik Ujang edisi Bumper Raya.Bumper Puasa baru ada 3 kot..Bumper cuti sekolah baru Ada 1 je hehe..tu kire sikit jugak la tuh..ada org lain yg lagi byk dri aku..
Hobi mengumpul ni semua bermulaa start tahun 2007 laa..masa ni UM bgi cuti Raya..so aku dan roommate nak balik raya la..so kiteorg beli tiket bus n tggu bus kat perhentian bus jalan Duta..

Disebabkan kiteorg sampai awal..maka kiteorg pun menyinggah la kat gerai2 yg ada kt situ untuk beli makanan ringgan untuk dibuat bekal makan dlm bus nanti..so masa dok belek2 keropok dll ternampaklah Majalah Ujang nih lgi tebal punyer..edisi raya punyer..so aku pun beli laa..seronok gak baca2 dalam bus
nanti kan!..lepas beli..belek2 la buku tuh..pastu simpan dlm beg..Bila dh naik Bus malas pulak nak baca hehe
rasa lgi best tido dlm bus tuh dri membaca wakaka...
maka bila dh sampai umah baru la baca...dan aku simpan baik2 majalah tuh..
begitulah dgn tahun seterusnya..kes sama jugaa...hahahaha..
walaupun aku nih orang nyer agak serius tapi aku sebenarnya mmg suka benda2 yg kelakar nih..nak happy2
gitu..lalalalala

KePada Semua Pembaca SETIA BLOG ini (yg setia & bersopan santun je ye! haha dan bukan yg suka cari pasal ngan aku!)
I wish U all Eid Mubarak ~Selamat Hari Raya AidilfitRi~maaf zahir batin~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017