-->

28 Jul 2011

FiLm ReView-ReaDy-(Salman n Asin)


Hiii…pe khabar sume..dua tiga hari lepas baru tengok dvd filem Bollywood “READY” lakonan Salman Khan dan Asin Thottumkal…mesti semua kenal kan dgn Salman Khan hehe..tapi semua kenal ke dgn Asin??dia pelakon baru ker?sape2 org India kat Malaysia mesti kenal dgn Asin..macam kita semua org melayu mmg byk x kenal kan..Actually Asin nih pelakon Filem Tamil n kemudian berlakon pulak dlm filem Bollywood..Asin mula menceburkan diri dlm filem Bollywood melalui filem GhajiNi dengan Amir Khan, kemudian filem London Dreams dgn Salman khan dan Ajay Devgan..haha yg ni jela yg aku tau pasal die haha..aku mana la tengok filem tamil..aku layan Bollywood jer laa..n Filem Ready nih box office kat India tuh…kira laku laaa..meletup tuh..anyway filem Ready nih bercorak Komedi..n lepas aku tgk filem nih..not bad gak laa..kelakar..pandai tul Salman khan menipu haaha habis sume gangster,mafia sume percaya..hahaha..so sape2 nak lepas tension nak gelak puas2..leh la tgk movie nih..


Dalam filem nih gak lagu2 die pun best..ahaha boleh kasi kepala goyang gitu..aku paling suka dua lagu iaitu 1)Character Deelar dan 2)Dhinka Chinka…dua2 lagu nih mmg hits..sape2 nak tgk music video lagu2 ni leh cari kat you tube.. music filem nih dicompose kan oleh Pritam…setahu aku Pritam nih banyak cipta lagu2 rancak yg best mcam lagu2 dri file Dhoom, Dhoom 2 dan byk lgi..
So apa lagi..kalau berminat leh menonton movie nih..cari je kat tenet..haha.. byeee…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017