-->

30 Jul 2011

DuNia SinetRoN…


Assalammualaikum….saja nak bergebang ttg banyaknya sinetron2 yg disiarkan di chanel tv umah kita..hampir semua stesen tv ada menyiarkan sinetron (drama2 bersiri Indonesia)..hehe aku pun layan gak kadang2..tapi tak semua la..kalau ada masa baru la tgk..kalau aku ikuti satu2 cerita tuh mesti ada je episode yg aku tertinggal hehee..actually aku x tgk cite Indonesia yg disiarkan kat tv3 or tv9 tuh..sbb waktu disiarkan tuh x ngam ngan waktu aku free hehe..aku selalu tgk yg kt astro..Selepas cite Cinta Melody habiss yg mmg aku rasa citenyer amat best..disambung pula ngan cite Kahwin Masal..lakonan Agnes Monica tuh..cite nih bagi aku amat x best..ntah apa2..merapu meraban je lebih..mcm cite main2..aku x tgk sgt cite nih..sbb cite die mcm bodoh2..grrrrrrr….pastu skrg dh ada cite terbaru iaitu Hingga Akhir Waktu..dlm cite nih ada Marshanda, Asmiranda..pelakon lelaki die aku x kenal..haaha..pelakon perempuan dh best..yang lelaki pula agak kurenngg haha..jln cite aku tak tau..tak sempat tgk episode pertama..lg..nanti tgk ulangan jer..

dulu aku ada gak tgk cite Kemilau Cinta Kamila..tapi kadang2 jer bru tgk..bila free baru tgk..tapi hari tu aku bukak tv cite tuh dh xde..tiba2 je hilang mcm tuh jerr..ingatkan dh hbis..tapi ada yg kata x hbis lg..ramai gak yg komplen tnya kenapa cite tuh tiba2 xde..entahlaaa..sampai hari nih cite tu ghaib ntah ke mana..die main nyorok2 kot..x kisahla..cite tuh pun xde la best sgt pun..

Pastu sekarang Astro perkenalkan pulak pakej Indo Pek..die bagi percuma sebulan..n kat dlm chanel tuh aku layan gak cite Dewi yg ada Baim wong tuh..hehe..die jadi x brp betul dlm cite nih..x hbis2 sebut sita sita je..n satu lgi aku tgk cite Ketika Cinta Bertasbih..hahaha..sementara masih free nih tgk jela..lepas tuh kalau nak kena langgan…mahal tuh..x nak aku..aku sokong drama dan filem tempatan yeahhh…cite Indonesia nih bila2 free baru la tgk kan..



p/s-kan betul ramalan aku Msia kalah dlm perlawanan Bola sepak ngan Singapura tuh..emm masa dpt 1 gol tuh ingatkan ada harapan..tapi minit 71 gol Singapura telah memusnahkan harapan Msia.nak tggu bbrp tahun plak pasni..pemain Msia yg sekarang nih mesti byk dh pencen nak tggu masa tuh hehe..apapun tetap bangga dgn Malaysia..tpi menyampah tul tgk pemain Singapura sengaja lengahkan masa n byk pura2 cedera..cissss…pasni tggu skuad olimpik plak..nak lawan jepun nanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017