-->

28 Jul 2011

Bola SepaK-MaLaySia VS SingapuRa (S.Bukit Jalil)


Hiii..apa mimpi aku nak cit cat pasal Bola sepak nih…leh jadi catatan Sejarah nih hahaha…xde laaa mlm nih nanti Msia akan bertemu ngan Sgpura untuk kelayakan piala dunia kan..mestilaa ramai yg demam bola kan..macam aku pun…aku mmg suka tgk bola sepak apabila ianya melibatkan Pasukan Malaysia sahaja..kalau lain2 tu harap maaf laa..x minat hehe..patriotik tak saya?haha…korang rAsa Msia boleh ke kalahkan Sgpura tuh?..walaupun bermain ditempat sendiri,kita ketinggalan dua gol..kalau nak menang kita kena dapatkan 2 gol atau lebih dan wajib untuk tidak membenarkan Singapura menjaringkan apa2 gol pun..macam sukar kan..walaupun x mustahil..

Ramalan aku emm aku rasa Msia mungkin kalah kot..tapi aku harapkan ianya x berlaku laaa..harap2 diorang menang ditambah dgn sokongan padu penonton yg memenuhi Stadium Bukit Jalil…huhuhu..walaupun macam sukar nak menang tapi x mustahil..harap2 biar Singapura berputih mata malam nih..nmpk diorang nih mcm berlagak..pemain import je lebih..grrrrr…
Tengok mcam pasukan Malaysia..dari jUrulatih sampai kpd pemain2..sumenyer tempatan..xde import2..ni barulaa betul2 Satu Malaysia n Malaysia Boleh!!! Yeah!!!
Betul tak semua???....apa pun kita tengok la keputusan malam nih mcmmana…harap2 ada kejutan hehe…n hope Msia menanggggg…!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017