-->

1 Jul 2011

BLoG DaN AkU


1)Apa Nama Blog anda?

CeRiTERaa S@HB@Nuu

2)Kenapa anda memilih nama itu?
Sebab ianya adalah cerita saya,kisah saya n semuanya mengenai saya dan apa saja yg berkaitan dengan saya.. =)


3)Tema Warna BLog anda?
Sebenarnya saya suka yg colourful hehe..tapi untuk bLog ni saya memilih warna Merah..melambangkan saya seorang yg berani, bersemangat waja, tegas tapi qiut hahaaha,tidak mudah mengalah,berprinsip dan sedikit gila-gila hehe ;-P


4)Dalam sehari berapa kali anda mengupdate entry di BLog?
Selalunya 1 entry untuk sehari..kalau sangat teruja untuk menceritakan sesuatu barulah 2-3 entry untuk 1 hari..kalau xde yg menarik sgt just 1 entry je laa..kadang2 lau xde mood xde entry langsung hehe..selain blog ni…ada gak blog untuk contest/giveaway..tu pun tgk kerajinan juga..kalau tiba mood rajin banyaklah join Ga/Contest..kalau xde mood mmg xde langsung..n ada lagi 1 blog yg jarang update langsung hehe..tu blog suka2 jer..lau rajin n sangat emosi baru la update blog tuh..tapi sekarang masih setia di BLog ini =)


5)Isu atau Topik yang selalu dimasukkan dalam BLog anda?
Ni BLog personal so banyak cerita2 tentang aku laa..tentang pengalaman aku, tentang suka duka aku..n kebanyakannya lebih kepada minat dan hobi aku laaa..n banyak juga berkisar pada hiburan,rancangan2 tv dan lain2..

6)Kenangan Manis/pahit selama anda berblog?
Kenangan Manis apabila ada orang memberi reaksi dan sudi memberikan komen terhadap apa saja yg kita tulis..trutamanya komen2 positif mahupun kelakar.Hal ini membuatkan kita makin seronok untuk menulis..manakala bila kita sedih dan kecewa ada pula para blogger yg lain cuba memberikan kata2 semangat/perangsang untuk kita bangkit daripada kegagalan lalu..Hal ini amat beerti dan bermakna bagi saya..saya amat menghargai setiap komen yg diberikan terutamanya komen2 yg berunsurkan positif..Komen2 negatif yg mengutuk dsbnya saya x layan..


Kenangan Pahit pula apabila ada pihak2 yg salah faham terhadap penulisan saya..apabila kita meluahkan sesuatu dikatakan fitnah,dikatakan mereka-reka cerita,menuduh tanpa usul periksa…memberi komen ala2 kurang ajar..belum masuk bab serang menyerang..dasyat tak??kini apa saja yg saya tulis diBlog ni saya berani jamin ada je pengintip2 tertentu yg sentiasa meneliti hasil penulisan saya diBLOg ini..so kalau ada je kesilapan sikit pastinya teruk dihentam..hal ni membuatkan saya menyampah nak menulis di blog nih kerana merasakan saya sudah kehilangan kebebasan dalam menyuarakan isi hati,pandangan..pada mulanya saya ingin menutup terus Blog ini..namun akhirnya saya merasakan tidak wajar untuk saya takut sebab berani kerana benar dan saya juga sayang pada blog nih..kerana apa yang ada dalam blog nih adalah hasil usaha,hasil idea2 saya..maka blog ini terus wujud hingga ke hari ini..sebab tu jugalah wujudnya Blog ketiga saya yang tiada siapa tahu akan kewujudannya hanya saya saja tahu hehehe..tapi blog tuh jarang diupdate kecuali saya sangat emosi barulaa blog tu berupdate hehe..


7)Blogger IdoLa (kalau ada)
Para Bloggers yg sudi menjadi follower blog saya lah yg merupakan idola saya hehehe..terima kasih kerana sudi follow blog saya nih =)


8)Target follower untuk Blog anda?
Untuk jangka masa pendek, saya target follower saya dapat mencecah 200 orang..manakala untuk jangka masa panjang saya harap ianya dapat mencecah 500 orang laaa..nak sampai 1000 orang tuh agak payah sikit kot untuk jangka masa pendek tapi bukan sesuatu yg mustahil hehehe..tapi kalau dapat sampai 500 orang pun dah cukup bersyukur dah.. =)


9)Namakan satu benda yang paling anda suka terdapat dalam blog anda?
Emmm apa yee..semuanya saya suka laaa hehehe


10)Kata2 Ucapan kat Blog anda?
Saya Sayang BLOg saya..i LoVe YOU…hahaha..semoga BLog nih terus kekal hingga ke akhirnya..dan selamat membaca pada semua pengunjung BLog nih..enjoyyy..n rajin2 laa singgah ke Blog nih yer..


thanks to fara anak abah yg tag saya untuk buat benda nih..rajin2 singgah sini ye =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017