-->

15 Jun 2011

LagU NeRa,HazaMa,LeNa,FiNa&fiLem Mann


Tadi baru lepas tengok filem Mann (Amir Khan+Manisha koirala)kat chanel B4U..haha sekali sekala layan filem dulu2 nih mang best..walaupun dah berkali tgk cite tuh..tapi kalau tayang cite nih kat tv mesti terpaku lagi kat depan tv..begitulah penangan cite nih..awal2nya penuh kelucuan sebelum babak air mata mengambil tempat..haha..lagu2 yg best mang terbaek la cite nih hehe =)
hehehe masuk plak bab AF yg x hbis2 lagi..hehe..selepas konsert AF hbis..kini akan muncul pula video klip2 budak2 AF9 nih..sekarang nih aku paling suke lagu NeRa AF9 lerr(Hatimu Milikku)video klip die pun sweet jer..alahaiii..pandai tul kuncidemark(pencipta lagu nih) buat lagu nih sangat sesuai dgn suara dan personaliti si Nera nih..pastu kedua baru la lagu Hazama iaitu Cinta teragung diikuti lagu Lena (sisa kisah kita) n fina (menangis lagi) Bila aku dengar lagu Nera buat pertama kalinya terus aku suke..berbanding lagu2 finalis AF..lagu2 hazama,lena dan fina susah kit nak masuk bila dh dgr byk kali baru la leh layan hehehe..but lagu Azri (Niskala) dan Erul (Legasi Cleopatra) mang aku x layan laa..mcm x kena ngan jiwa aku hehehe..susah tul nak suke..tapi video klip diorang nih nampak cam best2 sumenyer..masing2 ada cerita sendiri..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017