-->

18 Jun 2011

AntaRa Drama berSiRi yg Best Kat Zee VaRiasi..(Ram Milaayi Jodi)

Mona n Anukalp

Rasanya sejak dua menjak nih ramai blogger dok bercerita pasal Drama bersiri yg baru je hbis kat tv3 tuh iaitu Nora Elena..actually aku mang nk tgk cite tuh..tapi selalu x sempat..n drama tuh bertembung pula ngan drama hindi yg aku dok ikut setiap episode kat chanel Zee Variasi..tapi bila iklan tuh cepat2 la aku bukak tv3 hehe..so sekarang aku x nak la cite pasal drama Nora Elena atau seangkatannya..lani aku nak cite ttg drama hindi yg aku dok ikut salah satunya adalah Ram Milaayi Jodi..antara watak famous dlm cite tuh adalah Mona, Anukalp,Ambaji, daarji.hetal dll..sape tgk cite nih sile angkat kening cepat!!!?ala cite yg pukul 8 mlm tuh setiap isnin-khamis kat chanel Zee..ooo korang tgk berita ek time tuh??hehehe..berita aku leh tgk ulangan kat astro Awani gitu heeeee…kalau x pernah tgk tuh jeling2 la jap kat chanel zee time tuh..best cite nih..memaparkan pertembungan budaya antara Gujerati n Punjabi..dan menyaksikan pelbagai perbezaan dan masalah..                                   
                                                                 ini die Sara Khan a.k.a MONA

Apa pun sejak dua menjak nih episode die makin best..haha..mula2 aku geram ngan Mona nih sbb sikap die yg terlebih lurus bendul nih..n terlebih baik n selalu buat kesalahan yg tidak disengajakan…cmne laa die leh keliru n boleh plak nak atur perkahwinan adik ipar die ngan abang die tanpa tahu yg abang die akan ditunangkan dgn anak kawan mak die..hahaha..memang geram n tension aku tgk die waktu tuh hehehe..rasa nak picit2 je muka die yg sgt comel tuh..ayat yg selalu die sebut n dh jdi trademark die “By God” hahahaha..tapi bila mak mertua die dh marah giler n semua keluarga mentua pulaukan die..mang sangat kesian plak aku tgk die..dari geram terus jdi kesiannn..x lama lagi kena halau pulak kot sbb die langgar syarat mak mertua die dgn balik umah keluarga die..mang bestttt!Actually mula2 aku konpius gak sebab mula2 heroin die orang lain iaitu Priya Gol untuk watak “Mona”die baru je berusia 16 tahun..fuhh mmg sangat comelll n qiut laaa die dlm cite nih..


aku suke sgt tgk die dlm cite nih..tapi dh dkt pertengahan..heroin boleh plak bertukar..iaitu digantikan dgn Sara Khan yg juga qiut n sesuaii ngan watak Mona nih..Cuma rindu gak nak tgk Mona Lama(priya gol)adala aku search tenet n terjumpa sebab pengarah tukar heroin kerana “differences attitudes” aku pun konpius..mungkin si Priya nih x dpt nak jiwai watak Mona maklumlah die nih terlalu baru,1st time berlakon gitu..n muda lagi tuh..die berlakon watak Mona sebelum kahwin..manakala selepas kahwin dilakonkan oleh Sara Khan sehingga kini..priya mungkin x dpt nak jiwai watak wanita selepas berkahwin sebab die terlalu muda..n maybe perangai die still cam budak2 kot..jadi lebih baik pengarah tukar heroin untuk memantapkan lgi cite tuh..tu pndapat aku la ye..hehehe..apa pun korang leh layan la gambar2 qiut pelakon yg out dan pelakon yg in dalam watak Mona nih yg aku letak dlm entry nih hehehe..
enjoyyyy..lalalala
IniLah Priya Gol yg merupakan pelakon asal bagi watak Mona sebelum ditukarkan ngan Sara Khan.comey kan..qiuttt sgttttt!!suke tgk die..so sweet
Priya Gol yg sgt sweet ;)
ini pula Sara Khan yg menggantikan Priya Gol utk watak MoNa..
so.....
Priya and Sara
sape lagi sweet n sesuai bawa watak MoNA!!!???
dua2 pun comey2 belaka..emmmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017