-->

14 Mei 2011

AntaRa ARtis yaNg pErnaH AkU jUmpE!??



hOLaaaa…okey spt kita semua tahu yg pada awal bulan Mei yang lalu tuh Zed Zaidi dan Fazreen rAfi A.K.A Dafi (SPA-Q)telah pun selamat melangsungkan pernikahan…kalau korang nak tahu kawan aku yg baru bertunang tuh (Linda) yg baru2 nih aku ada uat entry ttg dia..Linda mmg minat giler kat si Zed Zaidi nih masa kiteorg form 6 dulu..mmg asyik2 Zed Zaidi jelaa..hehehe…aku lak biasa2 jer..xde la fanatik pun. Wah x sangka Linda akan berkahwin (Nov nanti) sama tahun dengan idola pujaan die tu Zed Zaidi heheee..pandai Linda rancang heeeee….cuma pasangan lain2 laa..x kisahlaa..dpat kahwin sama tahun pun jadilaaa ye tak..hehehe…tapi sekarang aku x tau la sma ada Linda masih minat giler ngan Zed Zaidi nih or dah kurang minat dh sekarang??x dapat aku pastikan..kerana aku pun lama x jumpa Linda..so cmne lah nak bersembang mcm dulu2 kan..die mesti sibuk nak urus majlis kahwin die kan..heeee

masuk pulak bab fAZreeN Rafi A.K.A Dafi (SPA Q)

haaa mcam Zed Zaidi tuh mmg aku x pernah jumpa la or terserempak kan..tapi dengan si Fazreen nih aku pernah la nampak n jumpa secara dekat dalam 3-4 kali cmtu..sebabnya kami satu Universiti laaa..Universiti MaLaya..tapi dia fakulti lain laaa..Cuma nak dijadikan cite dia amik subjek luar fakulti kat fakulti aku..so die pernah la tanya jalan nak gi bilik tutorial kat aku dan geng aku..aku tengok die nih mmg slumber je orangnya..walaupun die tgh top masa tuh sbb drama die tgh tayang kat tv so kehadiran die kat fakulti aku jadi perhatian laa..sume orang asyik usha die jer hehehe..tapi die slumber dan sentiasa tersenyum jer..heeee..tapi aku tengok sume org just usha jer la..xde pulak yg dtg mintak autograph ke tangkap gambar ke..sume org busy dgn urusan masing2 tpi mata x lepas memandang la..hehe..or mungkin juga malu nak datang dekat nanti kena usik plak ngan kawan2..dengar cite die nih mmg aktif kat kolej sume..die nih jadi pengarah teater sume..dan nak dijadikan cite lagiii..rupanya-rupanya sorang kawan aku merangkap geng aku la mmg kenal die laaa sebelum die start popular lagi..diorang nih 1 kolej kediaman dulu..so pernah la sama2 terlibat dalam aktiviti kolej sume..so pernah la bersembang sume..siap ada num fon sume..tapi diorang just kawan2 jela..xde rapat sgt..kawan aku pun terkejut gak bila tgk muka die ada dlm drama SPA-Q tuh..mula2 kawan aku ingat pelanduk dua serupa..bila die check nama mmg si Fazreen rupenyer..

So bila kami sume terserempak ngan si Fazreen nih si Fazreen nih pun menegur la kawan aku nih sbb mmg die kenal kan..lau x tegur sure kami label die sombong dh heehe..kawan aku pun layan cam biasa la..sembang dua tiga patah pastu blah hehehe..rasanya si Fazren nih amik subjek luar fakulti under jabatan Antropologi dan Sosiologi maybe subjek Psikologi kot..tapi x tau Psikologi ape…tapi camne aku tau ek?hahaha sebab aku nampak la die masuk dewan kuliah tuh..n nak dijadikan cite lagi kebanyakn budak2 under jabatan Antro&Sosio nih mmg aku kenal..sbb diorang nih kebanyakkannya amik subjek minor sama ngan aku dan kawan aku yg lain..iaitu subjek GeNdeR..so mmg aku kenal sgt dan cam la muka budak2 tuh sume..so bila aku tgk si Fazreen masuk dewan kuliah tuh mmg dh tau sgt la die amik jabatan mana n subjek apa..hehehe…dan bila kami sume masuk bilik tutorial Gender..terdengar la suara2 budak perempuan yg x sabar nak jumpa Dafi/fazreen sbb diorang 1 kelas yg sama lepas tutor gender kami nih..

itulah fenomena yg berlaku bila ada artis yg belajar sama2 ngan kite nih..hehehe..tmbh2 artis lelaki pulak..maklumlah perempuan kan ramai kat Universiti kan..

Selain tuh aku dan kawan2 aku masa makan tengahari kat KPS selalu la ternampk pelakon perempuan yg sekarang jarang2 nampak die berlakon iaitu JuhaRa Ayob..tapi sekarang nmpk die berlakon dlm drama “Keranamu Laila” setiap jumaat kat tv3 tuh..tapi aku tak tengok langsung pun drama nih sbb masa nih dah bukak Astro warna tggu MaHaraJa Lawak start..hehehe..mmg kerap juga nmpk die makan2 kat situ..kawan aku yg perasan..pastu die bagitau kami..n bila kami tgk die..mmg kami tau die pelakon la..die smbung blajar kat situ..tapi kami x pernah tegur pun laa. selain tuh masa aku form 4 aku dan kwn2 pernah lihat dan bergambar secara dekat dgn Elyana dan Zack (Budak Kacamata) kat sekolah Rendah aku..sbb masa tuh diorang datang untuk Hari Terbuka RTM Pulau Pinang..Siti Nordiana pun ada gak..tapi x sempat nak tngkp gmbr dgn dia sbb kawan2 aku nak balik..letih menunggu dari pagi hehe..tapi sempatla amik gambar candid Siti Nordiana,Elyana masa diorang baru sampaii n baru turun dari kereta..Elyana mmg sporting siap tgk kamera aku n buat piece lagi =) sama gak mcm Zack pun sporting..siap die leh gi Surau sembahyang dulu sume.baguih tul artis cmni kan..Cuma Siti Nordiana jer yg buat slumber..terus jalan..mungkin penat baru sampai kot..lepas tuh diorang kena gi Kompleks Bukit Jambul lak..ada show kat sana..so dapat la tgk dgn dekat si Nana dan Elyana nih..

Selain tuh aku gak dapat tgk ramai gak artis masa aku dan kawan2 aku menghadiri tayangan perdana filem indon kat Msia iaitu “Berbahagi Suami”(cite tuh dh byk kali main kat astro dh)kami gi sbb pensyarah kami yg jual tiket filem tuh siap ada diskaun lagi..sbb cite tuh ada kena mengena dgn subjek kami belajar iaitu Gender..so die sarankan di tonton..cite nih ada kene mengena dgn wanita sikit..mungkin pensyarah aku ada kena mengena dgn pihak penganjur kot yela die kan under NGO gitu..aku malas nak pi mulanya..tapi disebabkan kawan aku dh beli tiket sume..so aku pun gi laa..best gak gi rmai2..masa nih kami duduk kat kolej kediaman lagi..dh la filem nih start lambat..pukul 12.00 baru sampai kolej tau..nasib gi ngan kawan2 best gak..kat sana aku ada nampak Rafidah 3R, Sharifah Amani, Sharifah Aleya, Allahyarham Yasmin Ahmad, aku juga ada nampak Siti Shahrizah (Eja)..laju die jalan..lawaa dan die amat slim tau..masa nak balik n turun eskelator tuh aku perasan kat sebelah or belakang aku ada Jeslina Hashim dgn suami die kot ke ngan Mat Salleh aku x ingat sgt laaa..mungkin laa..tapi mmg conform la Jeslina Hashim..die pakai perfume apa ntah..wangi gilerrr beb..die dok belakang aku..tapi perfume die sangat wangi..harumm mesti perfume yg mahal nih hehehe..

Selain tuh masa kat Mid valley pernah lah nmpk Naz, si Rizal (ala yg pernah berlakon jd kekasih Elyana tu dlm Dunia Baru)pastu ada gak nmpk Nurkhiriah..tapi die macam cuba selindung identity gitu heee…tapi kami just tgk jer..x tegur pun..uat derk jer..tu je kot artis2 yg pernah aku jumpa hahaha..sungguh x ramai kan hehe…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017