-->

23 Apr 2011

ToDay is My BeSDay-23 ApRiL-yeay


HaPPy BiRtHday to Me!!!..hooo yeee..boleh x wish diri sendiri ni hehehe..
yeah today 23 April..makin tua dh hehe..
ingat lagi time belajar dulu..asal besday aku jer..mesti ada exam..asal ada exam jer mesti besday aku..huahuahua sedih tau..x leh nak sambut n ceria2 dan happy ngan kawan2..xde nak suprise2..sbb waktu tu sume dok pulun study..maklumlah exam kan..selalu la cmtu..asal dekat2 besday aku mestila time tuh minggu peperiksaan..huh..xde feel sambut besday langsung..n xde merasa la time tuh nak makan kek sume..nih bile dh ada kat umah baru la merasa makan kek hihihi..
kek dah beli tadi pagi tpi sampai sekarang x makan lagi..kek kecik jer..kecik2 cukup..kek skrg mahal bangat..mana la ada duit nak beli besau2 kan..asal merasa dpt makan kek dh le kan..nanti next entry aku upload gambar kek tuh k hehehe ;D xde acara2 sambut2 besday nih..just makan kek sendiri2 jer wakakaka..
apa pun aku bersyukur kerana dipanjangkan umur untuk menyambut besday hari nih..
Aku harapkan segala impian aku menjadi kenyataan
aku juga harap aku dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,dipermudahkan segala urusan aku n aku harap aku akan bahagia dan gembira selalu disamping mak aku dan kucing2 kesygan aku...Aminnnn..

3 ulasan:

  1. oopppss.. happy really2 belated burthday....
    wish u all the best in life..
    senyum selalau =D

    BalasPadam
  2. happy belated besday ^^
    moga murah rezeki & panjang umur :)

    BalasPadam
  3. hehehe tHank you coz sudi wish my besday..really appreciate that.. =)
    thanks once again.

    aminnn...

    ;)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017