-->

8 Apr 2011

SapE Nak KaHwiN!!??My Fren laaa..

Assalamualaikum..ikutkan malas lak nak update blog ni hari nih..sebab hari nih sibuk dgn blog 1 lgi..iaitu join contest, cari result contest/ga sume..n add/delete my bloglist dan banner2 GA/contest..n blogwalking sikit2..
apa yg aku nak cite kat sini..tadi aku bukak ler Facebook kan..kawan lama aku (dulu masa2 sek dulu mang baik giler laa ngan aku)dh uat Facebook dh..die ada la add aku..setelah sekian lama baru la die ada facebook..nih mesti bowink2 kat tmpt kerja nih so layan la facebook nih..sure nyer..nikname die kat fb guna nama die la..cuma xde nama bapak dh bertukar jdi nama boyfren dh..maklumlah mabuk cinta la katakan..
pastu aku pun approve lah die..n pastu die hntr mesej kat aku guna FB laa..tnya khabar aku..die cakap lama x jumpa..emm sedangkan umah xdela jauh mana..sms pun xde..kat fb baru nak tnya khabar..tpi x kisahlaa..jnji die usaha gak tnya khabar aku kan..ish sensitif sgt la aku nih hehehe..
and bila aku usha photo2 yg die letak dlm FB tuh..agak mengejutkan juga..die ada letak sekeping gambar die bersama pakwe die..sedangkan sebelum nih die mmg berahsia orgnyer..susah tul nak tjuk gambar pakwe kat orang..mahupun bercerita terang-terangan ttg pkwe die..now die lebih terbukaa..dh x brp malu mcm dulu dh..
 rupenyer bile aku tgk photo comment kat fb tuh die ada kata akan bertunang pada awal bulan depan..n akan kahwin dlm tahun nih juga kot..patutlaa dh x segan2 nak letak gmbr pakwe dh.rupenyer dh nak ada ikatan dh x lama lagi..baguss lah tuh dari asyik berkepit jer..baik cepatkan benda yg baik kan..tapi die masih x beritahu lagi aku ttg berita gembira die tuh..maybe esok bile aku bukak facebook akan ada reply mesej die kat aku n mungkin die akan ceritakan ttg berita gembira die tuh..kalau die x bagitau aku..mungkin die nak aku tau sendiri kot..or die malu nak gtau aku..entah...rasanya die susah nak bukak cite ttg bab cinta-cintun dgn aku..aku pun heran kenapa?tapi takpe nanti kita tgk cmne..gerenti die akan jemput aku nyer..gilee ko kalau die x jemput aku..sume org akan tanya kalau aku x dtg hahaha..tpi kalau jemput pun..masalah gak..haahaha coz aku malas laa nak pi..huhuhu...kalau aku x gi kenduri tunang die dan kahwin die..sure ramai yg akan tanya..maklumlah dulu best fren..skrg dh renggang sikit..

aku tension kalau gi...nanti semua akan tanya soalan kat aku..aku malas nak jawab lerrrr..aku malu sama semua org...waaa..aaa..susah nak beri jawapan...gerenti kawan aku akan kecik hati lau x dtg..sbb umah x de jauh..well aku gembira untuk die..my best fren ever..walaupun persahabatan kite dh sikit renggang..tapi kenangan lalu tetap kami kenang..banyak yg indah..entahlaa..tapi sedeh gak memikir mcmmana ngan aku pula..bila kah agak nya masanya aku akan berada dipelamin indah bersama org tersayang..wahhhh..bestnyer kawan aku akan jadi tunangan org dh..x lama lgi bakal jd isteri org dh..lgi laaa x nmpk bayang kawan aku pasnih...kahwen oh kahwen..rasanya jauh lagi dri genggaman aku..huhu..
cite pasal kahwin nih..kawan aku yg baru kahwin nih..ala aku ada buat 1 entry ttg majlis kahwin die baru2 nih..aku tgk status die kat fb mcm org ada masalah jer..asyik sedih je bunyi die..heran gak aku kan..baru je kahwin kot x kan dh ade masalah besar..

pastu die ada chat ngan aku kat fb gak..die asyik berkias jer ngan aku..bila aku tnya masalah die ape sebenarnya?tapi die mcm susah nak jwb soalan aku nih..die cakap die nak pendam dulu masalah die nih..emm bila aku tanya best tak dh bergelar isteri orang nih..die cakap die x dpt nak jwb soalan aku tu lgi buat masa nih..emmm...bunyi cam ada yg x kena dgn rumahtngga yg baru dibinanya tuh..well aku harap sumenya okey..n kebahagiaan die berkekalan..tapi die asyik cakap yg die ni malang la.apa laa..sedangkan ada lg org yg malang dri die kot kat dunia nih..bagi aku kehidupan die dh cukup perfect dh..kalau nak dibandingkan ngan aku mcm langit dgn bumi jer..tpi die x nmpk akan kesenangan yg mengelilinginya..die asyik lihat yg negatif dan menganggap semua org lagi bertuah dari dirinya..entahlaaa..mcm2...kadang2 aku berharap aku bukan aku huhuhu..

                                      
p/s-x sabar nk tgk Maharaja Lawak-mggu ke-2 mlm nti..mesti best..nantikan entry terbaru ttg maharaja lawak-mggu ke-2 dari aku..lalalalala..jom bergelak ketawa.. =)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017