-->

3 Apr 2011

PM DataNg MeLaWat teMpat Aku..

Percaya x?aku pun mcm x caya gak..tadi pagi dalam pukul 11 lebih mcm tuh lau aku x silap..Perdana MenteRi Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak..buat lawatan ke Pulau Pinang..dan turut singgah laa ke tempat aku..tapi xde la singgah umah aku kan..hehehe..tapi die ada la ke rumah2 orang yg dikatakan miskin yang menghuni blok perumahan aku nih..so riuh laa kat tempat aku tadi pagi..semua nak tengok PM datang dan nak beramah mesra dgn PM..dan PM turut ditemani bberapa menteri lain lau aku x silap..serta jurugambar2 dan para wartawan juga hadir membuat liputan..rasanya first time laa PM datang kat tempat aku n jalan2 kat kawasan sekitar sini nih..lepas tuh dlm pukul 12 tghari cmtu PM pun menjamu selera kat kedai Nasi Kandar yg mmg famaous kat tempat aku nih….orang punyala banyak jgn cakaplaa…tak pernah2 waktu pagi mcm nih ada ramai2 org dan riuh semacam..mcm pesta lak hehehe..aku x kuar pun..aku tgk kat tingkap umah aku jer..so mmg xde gambar laa..nanti dlm surat2 khabar ada la kot pasal lawatan PM nih ke Pulau Pinang..selepas ke tempat aku..PM pun meneruskan lawatan ke tempat2 lain dalam Pulau Pinang nih.. Tu jela laporan aku hehehe…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017