-->

17 Apr 2011

IkHLas ke JemPut oRaNg Macam nih?


Well sekarang Musim member2 aku utk berumah tangga..bagus2 n tahniah..entry aku yg terdahulu ada menceritakan ttg member aku yg nak bertunang bulan depan.well hujung bulan Mei nih ada lagi yg nak bernikah iaitu 28 Mei nih di Kedah kot n 14 Mei nih di Seberang Perai Penang..dan 1 Mei nih ada yg bertunang..
Well apa yg den nak cite..adalah cara diorang menjemput kawan2 ke majlis Bahagia diorang..well jelas sekali aku kurang berpuas hati dgn cara mereka2 nih..hahaha demand tau aku nih wakakaka perasan macam anak menteri jer..x malu tul aku nih..huahuahua..well aku just luahkan apa yg aku rasa..so jgn kecil hati yer uolss…
(rasanya diorang x baca kot blog aku nih wakakaka)tapi lau baca im sorryyy ;)


Kalau bertunang tuh kire aku leh terima la lagi..ni kalau nk kahwin pun jemput guna Facebook..apa barang weii..yg trbru ada yg jemput guna FB siap cukup bagi alamat umah sume kat dlm wall FB aku..emmm aku ada la tnya xde kad ker?x tahu la die reply apa nanti..byk la alasan tuh nanti..or mungkin x reply lngsung pe hahaha..banyak songeh plak aku nih..org dh jemput dh kire baguih kan..hahaha..serius beb aku bukan pe..x syok la jemput2 guna FB nih rasa cm x ikhlas je..pos jela kad tuh..susah sgt ker..x pun tepon kan ada..sms ker ..nih FB jer..alahaiiii..wa pun mang x pi la jawabnya kenduri tuh..lain la kalau ada kad..barula seronok sikit kan nak gi tuh..yg sorang lagi tuh x tahulaa akan bagi kad ke tidak.setakat nih die baru bagitau tarikh die nak nikah and kenduri melalui SMS..x plak minta alamat lagi..die plak xde la aktif sgt ngan FB..tpi x tau la t cmne..maybe die jemput guna SMS jer..entahlaaa..tggu dan lihat…


Yg bertunang pula..pun jemput guna FB..SMs kan lebih baik..apehal guna FB..pastu dh la x bagi full information..nak uat katmana..alamat umah berapa..just cakap nama tempat jer..nombor umah x gtau la plak..kalau lupa..sms jela..susah ker..pastu bile aku reply mesej kat FB die plak yg x online2..emmm…heran..die ada gak trserempak ngan family aku n sembang kjp tapi die tetap x bagitau full information..aku plak malas la nk sms tanya..n aku x tau berapa ramai kwn2 kami yg lain yg die jemput..xpe tgk la cmne nanti..so moral of the story-keikhlasan itu bernilai dan dinilai dlm segenap segi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017