-->

19 Mac 2011

saya tak CANTIK !!!!


Kerana saya tidak cantik..

saya tidak jadi mangsa gangguan lelaki-lelaki yang rosak akhlaknya.
Kerana saya tidak cantik..
saya dapat pelihara diri saya daripada pandangan bernafsu lelaki yang tidak menjaga pandangannya.
Kerana saya tidak cantik..
saya selamat daripada menjadi senjata iblis mencairkan iman lelaki.
Kerana saya tidak cantik..
saya tidak mendapat fitnah dan cemburu daripada wanita-wanita lain.
Kerana saya tidak cantik..
saya tidak mengharapkan pujian daripada mana-mana lelaki dan wanita,
Paling penting, kerana saya tak cantik..
saya sentiasa mencuba untuk menjadi cantik pada pandanganNya.
Cantik pada pandangan manusia bukanlah apa-apa.
Cantik fizikal adalah sementara..
yang akan kekal cantik sampai biLa2 ialah..
PeriBadi yang Baik..

3 ulasan:

  1. huhu...
    x semestinye la..
    maksud cantik bg setiap orang x same...
    hehhe...
    de je yg saye tgk x cantik tp kene kaco..
    de gak yg jeles x tentu pasal ngn orang x cantek..
    heheh..
    =D
    pandangan saye aje..

    BalasPadam
  2. kecantikan x menjanjikan kebahagian..yg menjamin ialah keperibadian...

    BalasPadam
  3. hehe betul3x
    mekasih sudi komen kat sini
    =)

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017