-->

24 Mac 2011

i tHink i LikE hiM..hahaha.

Aku rasa aku suka dia

Bila aku ternanti-nanti kehadirannya
Bila dia tidak datang
Aku jadi kecewa dan mood pun hilang
Aku suka dia
Apabila dia lihat aku sendirian dia datang menemani aku walau hanya beberapa saat
Aku suka dia
Bila dia sering cari jalan untuk berdamai dengan aku
Aku suka dia
Bila dia cuba memujuk dan mengusik aku
Aku suka dia
Bila kami saling curi-curi pandang
Aku terus suka dia
Bila kami saling buat2 jual mahal
Aku masih suka dia
Bila dia dalam bad mood
Aku masih suka dia
Walaupun perangai die kadang2 mmg hampeh pun
Aku masih suka dia
Walaupun kadang2 kata2nya agak menyakitkan hati
Aku tetap suka dia
Walaupun dia banyak kelemahan yg ketara dimata kasar
Aku suka dia
Walaupun aku tahu dia xde la suka sangat kat aku mcm aku suka dia
Apapun aku suka dia
Walaupun ramai yg komplen ttg dia
Aku suka dia
Walaupun die ni suka merapu
Aku suka dia
Walaupun kami bergaduh
Aku suka dia
Bila mendengar dia menyebut nama aku
Aku suka dia
Walaupun die bercakap tentang orang lain
Aku tetap suka dia
Walaupun dia teruk dalam membuat persembahan dll..
Aku masih suka dia
Walaupun dia cemburu pada orang lain
Dan
Aku rasa aku suka diaa
Walaupun dia hanya hadir untuk seketika
Kerana dia
Telah melengkapkan lagi kenangan manis
Dalam hidup aku…………

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017