-->

19 Dis 2010

KeMBaNg PeRaWaN-Gita GutaWa..

Ketika surya menampakkan cahayanya

Ku gapai hari terangku
Menanti sebuah cerita
Yang pasti akan terjadi di diriku

Kini ku mulai mengerti artinya cinta
Walau senda tawa
Namun hatiku mulai merasa
Bila dekat lelaki aku pun malu…


Akulah kembang perawan
ingin mulai merasa
Perasaan yang pasti
milik semua insan


Aku mulai jatuh cinta
Papa biarlah aku
menikmati semua anugerah
di hidupku

aku nak tukar lagu blog aku ke lagu kembang perawan dri gita gutawa..lagu nih ost filem sepi..pastu dlm rncngn MaRi MeNari..pasangan Razif ada menarikan lagu nih..tahniah psngn razif menang..aku mang sokong diorang menang..diorang menari best tau...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017