-->

19 Dis 2010

GaMbaR KeNaNgaN ZaMaN PerSeKoLaHaN


Hehe..cuba teka aku yang mana satu???yg mana??? Dimana??tekaan korang salah..aku xde dlm gambar tuh laa..hehehe..nmpk sikit jer budak2 tuh n x meriahkan sbb aku xde dlm gambar tuh..wahhh sedih tau gambar kelas yg last muka aku yg comey nih xde..actually aku dan kawan aku Linda..mmg nak datang hari tuh..time pagi nak pergi sekolah tuh..entah cmne laa kami leh tertinggal bus sekolah..x tahu laa..bus sek tu yg dtg awal or kteorg yg kuar lewat..rasanya kuar cm biasa jer..so bile dh tertinggal bus..another option adalah naik bus awam..faham2 jela kalau pagi2 bus awam mcm mana kan..sesak mcm ikan sardine..pastu kena jalan lagi..utk smpai ke kwsn sek..sbb sek kteorg di kwsn belakang..emm jadi nak x nak kiteorg dua org pun patah balik umah dgn slumbernyer dan amik cuti sendiri hehehe..

So bile malam aku sms member aku..die gtau diorang tngkp gmbr kelas hari nih..wahhh terkezuuttt…kiteorg..huhuhu..sedih laaa xde muke kiteorg…kalau ade muke kiteorg baru laa cunnn..huhu..


Ni plak gambar masa form 4ss3…n masa ni guru kelas kteorg adalah Pn Lim..mmg sempoi la Pn Lim..leh layan kerenah budak2 nakal 4ss3..lupe nak gtau masa form 1-5 aku sekolah perempuan jer k..lelaki not allowed..haha..bila form 6 baru masuk sek campur balik..

Aku ade gmbr form 4 ni jer..time gmbr form 5 xde.terkilan tul..ni semua sebab ketua tingkatan lambat buat pesanan dan bayaran untuk order gmbr form 5..xde gambar ngan Pn Yusmaliza merangkap guru kelas kiterog..susah sikit nak handle budak2 5ss3..so ketua tingkatan kteorg dok tggu bayaran dri diorang nih punye la lama..sampai last2 pesanan dh ditutup..last2 semua melopong sampai ke sudah..kalau aku jadi ketua..aku hantar je awal2 pedulikan yg lmbt bayar..kena tegas sikit dgn budak2 nakal cenggini..hehe..aku dlm kelas tu budak baek okey..xde uat hal k..rekod disiplin bersih..x caya gi check hehehe..


Ni plak gambar masa form 3..sape la photographer nih..bengang tul aku..x professional langsung..tgk la cmne die tngkap gambar..punye kecik..dgn nmpk budak2 lain dok jalan kat sebelah..grrrr..cacat gambar sume..burukkkk…muke aku pun x nmpk..dh la kena berdiri..bengong tul..kelas nih 3sm1..dikatakan kelas pandai la kononnya..nmpk x berapa kerat je budak melayu..banyak Cina..kan..x best la duduk kelas nih..kawan2 sehati sejiwa aku banyak masuk kelas lain..aku keseorangan dan dikelilingi budak2 pandai..bowink hehe..time nih kwn baik aku adalah budak india namanya puvnesh..merangkp Pen.ketua tingktn..ala yg duduk sebelah cikgu kt dlm gmbr tuh..



Apapun tula gmbr kenangan zmn persekolahan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017