-->

7 Dis 2010

DaY 6, 7 & 8 (30 Day Challenge)

Day 6-FaVouRite SuPerHeRo and Why?

saLam dah terlajak beberapa hari Lak..hehe..sepatutnya hari ni dh kena uat cabaran yg ke-8 dh..hehe..bukan pe aku demam laaaa..huhu..ni pun x berapa sihat lagi..tapi dh semakin baik la..ALhamdulilah..doakan aku cepat2 sembuh k… =)

Berbalik pada topic..emm aku ni bukan nya penggemar cite kartun..sangat…
jadi masa aku kecik2 dulu aku minat PoweR RaNgers..yeah!! tapi aku minat yg musim2 awalnyerrr..yg lepas2 dri tu or yg the latest ke apeke..mmg hampeh dh..merapu meraban je..baik yg mula2 besttt jerrr…gambar power rangers tuh mmg xde simpanan lngsung dlm laptop aku hehe..


seterusnya tentunya la SaiLoRMooN.. “Dengan Kuasa BuLan akan MenghukumMu” hehehe…siap leh nyanyi lagi lagu die..lalalalala..aku mang giler la ngan sailormoon nih serta kawan2 die mcm SailorJupiter, SailorMars,Sailormercury..entah x ingat dh la..hehe..

sume comey2 dan ada kuasa tersendiri mcm kuasa api, air, halilintar, bintang dll..
ingat lagi masa aku form 2..aku selalu akan suruh budak cina yg duduk sebelah aku gi beli sticker sailormoon kat pasarmlm umah die.. kami sama2 minat Sailormoon..
so bila hari sabtu or ahad dlm pukul 9 or 9.30pg..aku dh terpacak depan tv tggu cite Sailormoon..lani dh xde dah ek??dh lama x tgk kartun dh heheehe..


namun dlm suka ada gak yg x suka sbb cite sailormoon nih terlalu stereotype..kalau nak tahu apa maksudnyer gi cari kat entry aku sebelum2 nih ttg “Stereotype cite SaiLormooN”satu lagi sudah tentulah GoKu..hehe DragoN BaLLz.. kelakar dan x jemu tgk cite tuh..
k..laaaa..kite terus ke hari ke-7

DaY 7-PictUrE of SoMeoNe tHat Has a Big iMpact On yoU…

Of course la My Mom…

Day 8-ShoRt term GoaLs foR this MoNth and Why…


Alahaiii…apa ek..x terpikir pun sebenarnya..hahaha..maybe nak masuk banyak2 contest/GA yg ada..pastu harap2 ada tuah dan rezeki…sebabnya nak menang hadiah laaaa..hehe..so hanya berblogging jer kite dh leh menang sesuatu kan.. ^__^

2 ulasan:

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017