-->

2 Dis 2010

DAY 4-A HaBit tHat YoU wiSh yoU Didn’t HavE..


Emmm apa ek tabiat buruk aku huahuahua..x tercapai dek akal lak nak pikir..emmmmm

Rasanya dulu aku ni suke berangan-angan..sangat suke haha..
Tapi sekarang nih dah berkurang dh..x selalu dh mcm dulu..x tau la kenapa..mungkin dah insaf kot hehe..kena sentiasa berdepan dengan realiti kehidupan..
Lagi satu aku nih mang jenis cakap kuat2..hehe..kadang2 x sedar sound terover la plak…biasalah aku nih bukan jenis yg control2 ayu sume nih..aku adalah aku..haha..so bile dh sound terlebih kuat automatic org ingat aku kasar..huhu
Kadang2 kalau cakap byk tuh tekak boleh rasa pedih lepas tuh..maklumlah nada suara aku yg agak tinggi tuh..hehehe..so nak kena bercakap lemah lembut sikit skrg bagi menjaga suara haha supaya maintain jer..cewaah ingat penyanyi kerr..lalalaa…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017