-->

13 Dis 2010

DaY 11-Another PictuRe of yoU and yoUr FriEnd?sad story..

ReuNion kiter2 jer di kfc..hehehe..nih masa nih hari raya ke-5 kot lau x silap..


                                                         Nih time dh nk balikkk dh..

Ni plak reunion form 6..ni plak time hari raya haji nih hehehe..

Bila tengok pic kawan2 nih..teringat zaman2 sek dulu..n 12/12 besday member aku..merangkap kawan baik+rapat tapi tu dulu laa..sekarang ni x lagi..dh berubah..bukan aku tapi die yang berubah…aku mmg ingat nak wish time 12/12 tuh..tpi rasa malas lak..so tggu la petang2 sikit baru nak wish tup tup terus lupa hahaha..esoknya 13/12 baru teringat..so pagi2 aku wish la Happy Belates Besday..sempat la gak aku kata jgn lupe kan kawan hang dah laa..pastu die balas die kata “Thanks Banu, Aku x lupa kt hg..aku ingt semua kwn2 n kenangan zaman sek dlu…kawan tetap selamanya.”



Yg tula ayat yg die balaz..ikutkan hati aku..aku nak je reply dan cakap baguslaa..jgn cakap x serupa bikin dah ler..tapi aku x uat pun..aku x balaz balik sms die..malaz la..kang die sentap lak..x best laa kan..besday die lak tu..


Tapi aku mmg menyampah la tgk ayat sms die tuh..x nampak apa kebenarannya..lain di mulut tp lain yang jadi.. die cakap jer die selalu ingat kat aku kat kawan2 yg lain tpi hampeh..x pernah sekali pun die ajak aku or kwan2 lain kuar..kalau masa sek dulu..kami selalu kuar sama2..die asyik2 kuar ngan bf die jer..maklumlah Bf die ada kereta..jadi x yah la susah2 nak naik bus dengan kami sume dah..kami selalu ajak die kuar..tpi alasan die sibuk kerja..member lain pun kerja gak..tapi sentiasa je ON lau nak kuar ngan kwn2 tgk wyg ke x…lagi satu kalau die cuti pun die bukannya nak singgah mai umah aku..mai melawat ke apa ke..lau masa sek dulu rajin je die datang..sekarang nih x nmpk bayang dh..bukan jauh pun rumah aku ngan die..seberang jalan jer pun..tensionn jerrr..teringin aku nak sound die kaw2 nyer..tpi x sampai hati lak..jadi aku biarkan je..walaupun kdg2 hati sakit gak tgk die terlalu lebihkan boyfren die..berbanding kami kwn2 die..


X lama lagi sorang kawan aku akan kahwin..selalunya kalau ada member2 kahwin..kami akan janji sama2 untuk pergi sekali..dan share duit beli hadiah sume..nih sekarang x tahu laa..dengar cite die nak gi kenduri tu nanti ngan Bf die naik keta..mungkin bf die gi hantar dan amik balik t..x nak la aku tumpang sekali..bukannya aku kenal bf die tuh..ingatkan die nak gi ramai2 ngan kami sume..entahlaaa…makin diingat kelakuan die makin menyampah lak..malazzzz aku ngan org cmni…cmne laa die leh berubah smpai mcm tuh..tapi leh kata gi x lupa kat kwan2…cisssss….grrrrrrr…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017