-->

11 Okt 2010

TaQ...taq...lalalala..

Once you’re been tagged you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person that tagged you. If I tagged you, it’s because I want to know more about you..


THaNks to LaDy BarBeLLa a.k.a Ana kerana TAQ me..hehe..xde pe yg menarik pun ttg saya ..sama je cm org lain hehehe ;) Anyway seLamat Membaca..LaLalalala..


25 Random Things, Facts, Habits, or Goals about S@HB@NU OsM@N


1. DiLahirkan 23 ApRiL (Berbintang TauRus) n I Luv April month.. ;)
2. Suka Membaca NoveL (kaki NoveL)
3. Anak Jati PuLau PiNang
4. Lokasi terkini-also in PeNang
5. Merupakan Anak tunggaL
6. Suka makanan Pedas2..baru terangkat beb hahaha.. Luv it.
7. Suka bergambar waLaupun tak Pandai bergaya hehe
8. Paling maLaz nk membasuh baju (sebab umah xde mesin basuh)huhu
9. PeMurah buktinya daRah saya jeNis ‘O’ hehehe..
10. Suka main GaMes
11. Kadang-kadang suka Berangan (kdg2 jer)
12. Gemar juga MenontoN Wayang
13. Amat Fokus daLam membuat sesuatu
14. Suka mendeNgar Lagu
15. Kadang2 suka menyendiri
16. Sangat Sayangkan My Cat (im a cat Lover hehe)
17. Hanya meminati KartuN Doraemon, Sin Chan, Dragon Ball & SailorMoon
18. Agak PemaLu pada awalnya sebelum huru-hara kemudiannya wakakaka..
19. kadang2 agak sensitive + Emo sikit2
20. Suka menonton DVD/VCD cite Hindustan, Melayu, English, Korean dan lain2..
21. Suka menonton cite Desperate Housewife
22. Suke tengok Aishwarya Rai & Katrina Kaif, (cantik + comey sgt) hehe..
23. Seorang yg sukar meluahkan masalah mahupun rahsia hati pada org lain, suka pendam sorang2..jer
24. Amat menggemari subjek SeJaRaH atau pun apa-apa je yang berkaitan dengan SejaRaH. (I Luv HistoRy so Much) sampai kaLau terjumpa Buku rujukan Sejarah time SPM dulu pun aku Leh Layan membacaNya lagi walaupun SPM Aku dh lama Lepas wakakaka..
25. MemiLiki suaRa yang Nyaring (sound volume kuat walaupun aku rasa dh perlahan dh aku cakap hehe) sampai kadang2 org yg x kenal aku ingat aku marah bila aku tgh berckp sedangkan aku biase jer time tuh hehe..

Aku nak kenal korang gak.. Jom tag2 hehe..



3 ulasan:

  1. Tq banu for the respond.. tp kn ape kena mengena darah O n pemurah ni? aish.. konpius jap. Kalo hana darah B. ape cite? haha

    BalasPadam
  2. darah jenis 'O' ni kan leh didermakan kat semua jenis kumpulan darah yg lain..tpi pemilik darah jenis 'o' ni plak hanya boleh terima darah jenis 'O' jer..heehe kire boleh dikategorikan sebagai pemurah la tuh..wakaka tul x..Darah jenis B x sure lak..hehehe

    BalasPadam

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017