-->

22 Okt 2010

PeRkeMbaNgaN TerKiNi yaNg BeNgaNg..



aYoYooooo..aduHaiiii….ish benda2 mcm ni la buat aku bengang beb…grrrr…



1. perkara pertama yg buat aku bengang pada dinihari adalah My Laptop..


aku dh hantar my laptop nih ke tmpt Komputer utk dibaiki yakni mengenai masalah on off tu laa..x sempat hbis scan virus die dh off sendiri, main games separuh jln die dh off sendiri..pastu online tenet bru setengah jam pun die tiba2 off sendiri..tpi benda lain mcm nak menaip ke..dgr lagu ke ok la plak..konpius aku..so bila dihantar utk dibaiki..tu semalaman la aku cam org mereng x tau nak uat pe dh..bila laptop xde..huh..pastu tadinya masa nk amik laptop aku balik..org yg kononnya baiki laptop aku tuh kata xde apa2 masalah pun ngan laptop aku..sume ok jer..kecuali masalah2 teknikal yg x dpt nak dielakkan tulaa..aku ingat settle la masalah laptop aku..dh la die cas RM30 huh!!..bile balik n aku try bukak benda yg sama terjadi..masalah on off tu still berlaku..adakah kerana kerosakan dalaman??..yg aku geram tuh x kan la org tu x dpt kesan masalah laptop ni..sedangkan dh diberitahu..bodosss…merana den..x dpt nak main gamesss..waaaaaaaaa


sedangkan tula satu2 nya terapi utk akue….huhuhu waaaaaa…


2.Ni plak bab SMS…emm korang tension x bile korang sms member korang tnya mende yg simple je pun..tnya die cmne ngan result..dpt ke x?mohon ke x?die leh x reply dan uat derk je sampai ke sudah..nak kata xde kredit..boleh plak online facebook setiap detik guna tepon die..emm bile kite baik hati, ikhlas tnya khabar..sumbunk la plak..kang aku x sms lngsung kata aku lupe member lak..bengong tul..


3.Still ttg SMS lagi..haa ni satu lgi..tiba2 ada member korang msg korang tnya si polan ada msg ko x ckp pape?? So aku balas ckp x de kenapenyer??pastu tiba2 senyap terus..x ada balasan..aku ingtkan mula2 mungkin sms aku x smpai kot..mybe line problem ker..so hntr sms tu lgi sekali..tpi xde jawapan gak..ni yg aku x suka buat aku tertanya-tanya….xkan xde kredit kot..gaji besar dh..x kan x mampu nk topup kot..lain la aku ni yg sentiasa sengkek memanjang..huhu


4.ni pun aku bengang gak bila ditanya ttg khabar budak laki (time sek dulu) kat aku..ingat aku wartawan ker..nak amik tau perihal diorang tuh..aku ni lagi la lost contact n x berminat pun nak amik tau ttg diorang…byk yg sombng2 haha..setakat add kt fb jer la..nak tegur tu jauh sekali laa..pastu leh tnya lak apa yg si polan tu buat sekarang..ingat aku ni bekas makwe si polan tu ker..rapat pun x..cmne la aku leh tau lak perkembangan terkini diorang tuh..


5.haha masih berkaitan dgn sms lagi..bila aku SMS member aku yg sorang nih..die pun Tanya kenapa x sms die lama..soalan x boleh blah tul…aku balas balik ko pun x sms aku lama gak?pastu die bagi alasan lapuk la busy..so aku x busy ker..ni pun kire bagus aku sms tnya khabar..kalau nk hrp die..alamat sampai ke sudah x nmpk byg..apa pun aku gak yg kena mula dulu..pas aku dh tnya khabar brula die beritahu berita penting ttg die nak kahwin dh..die bagitau tarikh sume laa..maknanya kalau aku x sms die dulu, aku pun x tau cite laaa…bukannya die nak inform aku dulu..nasib baik aku tergerak hati nak sms tnya khabar..kalau x lambat la aku tau ttg perkara tu sume..


Setakat ni tu adalah perkara2 yg berjaya buat aku bengang sekejap..huh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017