-->

25 Jun 2010

SuSaHNyaa AdA KaWaN EmO Cmnii...



Dh nama pun manusia..pastinya ada mcm2 ragam..emm bagi aku susah la ada kawan yg cpt Emo (emosional) nih.sikit2 nak merajuk..sikit2 nak trasa hati..


Semua yg berlaku mestila ada alasan nyer..x kan sengaja2 je kot..


Bile disini baru la nak cari member nih (merujuk pd aku)


Die sakitkan hati kite die x nampak lak..die x pkir pun perasaan kite..


Time die uikss siap buat luahan hati khas gitu di lmn sosial..




Setiap org pasti ada masalah dan alasan tersendiri..so patutnya tnya ler kenapa, mengapa..


Setakat kalau kuar x ajak tu pun nak amik hati..apa kes..


Rasanya kdg2 die kuar pun x ajak aku gak..ada ke aku trasa hti..


Aku lebih terasa hati kalau org mungkir janji..


Yg terbaru die ada buat sesuatu..pun die x ajak aku, siap x terpikir nak ajak aku pun


Dh la x gtau..kalu gtau leh gak aku join..x la bowink sgt t..tup2 dgr dh start dh pun..




Tp nasib aku dh tau awal2..sbb kwan aku sorang lg dh gtau aku…kawan aku siap tnya lgi aku ada gaduh ke ngan minah nih..sbb die x ajak aku pun..aku ckp la x gduh mende pun..


Mula2 dengar cite dri kawan aku ni..angin gak aku..rasa marah sume ada..tp last2 biarlah..org dh ada duit sndiri..mcm tulaaa…




Baru2 ni aku gi tgk wyg sume..saja lepas tension..aku lani susah nak kuar ngan kwn2 sbb aku x berapa sihat..nk jln jauh pun pyh..aku kuar ritu pun ngan jiran aku serta ngan mak aku skali..kami pi balik naik teksi..huhu..aku x nak susahkan kwn aku..coz aku sakit..nanti lau kuar sorang gi ngan kwn aku..aku takut apa2 jdi lak..jd skrg aku lgi selesa kuar ngan family aku..


Lagipun aku x nak dikasihani or org simpati ngan aku..


Huhuhu..sbb tu aku jarang kuar ngan kawan2 aku skrg..huhu




Walaupun sbnrnya aku teringin nak lepak ngan diorang sume mcm waktu dulu..


So pda kawan2 aku plz jgn emo..kerana apa saja tindakan aku pastinya ada sebab dan alasan tersendiri..aku bukan sengaja nak buat sesuatu utk menyakitkan hati org..




Aku mcm org lain byk masalah..smpai tpksa tolak tawaran yg terbesar dlm hdup aku.. setelah berhempas pulas mendapatkannya, bila dh dapat terpaksa tolak pula..betapa susahnya aku membuat keputusan ini..dgn perasaan sedih dan mata yg bergenang aku terpaksa menolak…Ya ALLAH..tabahkanlah hati aku..moga keputusan yg aku buat ni adalah yg tepat dan terbaik…kau bukakanlah pintu rezeki pada ku..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017