-->

5 Jun 2010

SeMoGa LeBih BaiK....

Aku Diuji peLbagai dugaan,

Walaupun mungkin x sebesar mahupun sehebat mana,

Ianya mampu meragut jiwa keceriaanku,

Segalanya tak berhasil,

Semuanya huru-hara,

Semuanya makin teruk,

Datang bertimpa-timpa,

Tanpa memberi amaran awal,

Bagaimana agaknya menjadi insan yg tabah

Lemah, jiwa kacau, perit, pedih,

Tiada kata dpt ungkapkan

Bagaimana menghadapi masa depan yg masih samar,

Jika hari ni tidak mampu selesaikannya

Seandainya aku kaca,

Telah lama aku pecah berkecai

Supaya aku x menganyam harapan atau impian

Aku x mampu menjadi seperti mereka

Yg bahagia…

Hidup diselubungi sejuta warna geLap

Sukar mencari cahaya

Kerana telah terlindung dari sesuatu perkara

Adakah harapan hnya tggl impian

Yg mungkin tak terkejar oleh ku

Bila agaknya semua ini berlalu

Aku x kuat menghadapinya

Berilah aku semangat serta kesembuhan

Fizikal dan rohani

Supaya aku sentiasa berada di jalan yg betul

Apa yg aku lihat kini bersimpang siur

Apa agaknya rencana-Nya untukku

Semoga ianya adalah terbaik untukku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017