-->

11 Jun 2010

Ni enTrY oRg TeNgaH mArAh!!!..

Hari ni mood aku mang x baik..errrrghhhh…

Benda ni start dr smlm lg..

Patutnya hari ni (jumaat)aku dh rancang nak kuar gi jln2 tgk wayang sume..nak beli-belah..tp last2 aku cancel dh..sbb mood aku dh spoiled sejak dr smlm (khamis)

Kesian kt member aku yg nak gi sekali ngan aku..die nmpk beria-ria dh..dh beberapa kali die kecewa..sbb dh rancang nk kuar lg awal..tp asyik tertangguh jer..

Sakit hati tul..sume sbb aku bergaduh ngan si beruk tu..sape si beruk tu x pyh la nak tau..bara jer nak sbut nama dier..berani sgguh die..

X padan apa dh jdi ngan die..tp berlagak nak mampus ngan aku..bodooosss

Ikutkan byk ayat x sedap leh terkeluar disini..tp sabarrrrrrr….hari ni hari jumaat hari mulia..kalau leh x nak marah2 x tentu pasal..huhuhu

Ishhh mang membara tul..saja je nak cari pasal ngan aku..aku bukan leh kalau org start cri pasal ngan aku mang die silap besar laaa…mangkuk tul..

Sedih x dpt kuar rini..sdgkan dh rancang..huhu..mmg nasib aku malang laaa…

Entahlaaa…x guna tul..x pernah nak menyenangkan..ada jer dugaan mendatang…

Mood aku benar2 teruk, rosak dan rasa cm nak lempang org jer ni…

Benda dh rancang tp x jadi..sedangkan boleh je kalau nk kuar..tp apa gunanya kalau kuar dgn perasaan marah n mood xdee..buat sakit hati lg adala..

Ni sume beruk tu punye pasal..

Ishh kalau la aku ada kuasa leh mkn org sesuka hati kang bagus..grrrrrr..uhhuhu.ni bnr2 entry tahap marah membara..

Dh la..x nak tulis pjg2 lg..cukup smpai sini..kang lau lg pjg tulis lgi mcm2 perkataan lak leh kuar..tmbh dosa je lg..huhuhu

Harap aku kembali tenang…dan hope ada sesuatu yg boleh menceriakan aku rini sempena keberkatan hari jumaat…aminnnn..

Sabarrrrrr…..

nampaknya x dpt tgk wyg huhu..tggu dvd jela jwbnyer..huhuhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017