-->

29 Jun 2010

joM tEnGok The TwiLigHt SaGa-EcLiPse ;)



X lama lgi siri ke-3 TwiLigh Saga: Eclipse akan ditayangkan..x silap aku 8 Julai ni..mesti ramai yg x sabar nak tonton sekuel ketiga filem ni..


Mesti semua trtnya-tnya adakah Bella akan berkahwin dgn Edward?adakah Bella akan bertukar menjadi Pontianak dlm siri ni?


Dan bagaimana pula dgn persahabatan Bella dgn Jacobs selepas ini..terutamanya ketika Bella sudah pun menjadi Pontianak..



Bagaimana pula dgn musuh Bella yg masih memburunya..


Kadang2 aku terfikir gak sanggupkah dan tegakah bella meninggalkan family dan brtukar dri manusia kpd pontianak semata-mata utk bersama Edward? Berbaloikah??


Demi cinta keluarga tidak dihiraukan..emmm…



Apa pun aku pun teringin nak tonton sekuel ke3 twilight ni..harap2 makin best la..tp aku x sure laa..pi menonton di pawagam atau tidak..or mungkin tggu dvd je kot..huhu…rasa2 tgk dvd je kot..huhu..nak kuar dgn member2 pun aku lak yg x brp sihat..entahlaa…semoga cepat sembuh la hendaknya..


Winduuu nak tgk wyg ngan member2..kalau dpt tgk ramai2 mesti lg syok..oooyehh..


Apa pun jom tgk twilight ramai2…


Lalalalala



Bila aku tgk poster filem ni rasa cm x sabar nak tonton ceritanya..poster die menarik perhatian aku hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017