-->

20 Apr 2010

mY pIC MAsa DuLu-DuLu

baru jumpe pic2 ni..jd saje je letak kt dlm blog ni..kan aku ckp blog ni ala2 arkib aku utk smpan khazanah aku hehe..ni sume masa zaman2 sekolah dulu la..lalalala..zaman kanak2 ribena lg nih..

JoM tENgok......
Ni masa form 5-dri kiri Amy-IzyaNis,Linda,Me and FadiLah..(Amy n fdila dh khwin n ada anak dh skrg ni hehe)


ni gambar kelas masa aku 4ss3..syg gmbr masa 5ss3 xdpt atas kelewatan kelas aku mnghntr pesanan gmbr..jd kempunan la nk dpt pic ramai2 form 5 dgn Pn Yus..


comey x...mana aku ek..hehehe..ni gmbr masa aku tadika..kecik2 dh pakai jubah..alhamdulilah bile dh besar ni pun dpt gak pakai jubah lg..hehe..masa ni aku tadika kat tabika Perpaduan Kg Melayu A..


ni plak gambar masa aku di sek rendah..darjah 6 hijau..buruk sungguh gmbr aku time ni..x suke tul...

ni gmbr candid di tepi kelas 6 hijau..lalalala

ooo..ni gambar masa aku form 3..org ckp kelas budak pandai..aku x suke kelas ni..x best..x happening..budak2 dlm kelas ni rmai poyo..terseksa je dlm kelas ni..huhuhuu..gmbr di tngkp punye la jauh..terlebih pndai punye pasal la ni hehe..


masa ni aku drjah 6..bergambar bersama-sama ngan kawan2 dan guru tusyen aku iaitu Mak Nah..hehe..mak nah ni garang orgnyer..lau korang x gi tusyen gerenti die suruh sape2 dri budak2 tusyen tu gi umah ko time tusyen tu utk tnya alasan korang x dtg pada hri tu..jd jgn mimpi nk ponteng tau..hehehe..tp mak nak ni mang berdedikasi orgnyer..



Ni waktu aku form 6 (2005) masa ni sambutan hari guru..posing2 dpn mknan hehe

Ni masa aku form 4..smbutan deepavali secara rahsia dlm makmal sains hehehe..shhh jgn gtau sape2...rahsia kelas kami jer ni haha..

Ni masa form 6 gak..1 kelas iaitu semua pljr 6ak2 gi kumpul kat KFC..utk makan2 bgi membelanjakan duit lebihan kelas..hehehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017