-->

20 Apr 2010

KpLi dan DpLi ..usaha dowh..

Huhuhu ...apsaL bLOg aku Ni semaKin kecik..peLik. .
aku saLah tekan pape ke ek? musykill jap..ke mang die berubah sndiri..wahhhh penat tau aku buat dn cntikkan blog ni..tp tiba2 jd kecik lak..tulisan pun berubah..nak buat balik dr mula malas..nk kena start balik leceh..nk pilih design lg sume..jd aku try kekal ngan rupe blog ni mcm ni..selagi die x gnggu aku..huhu..
baru-baru ni kuar dh result kpLi dan result Ujian MEDSI utk DPLI..
alhamdulilah utk ujian Medsi Dpli aku dapat..ujian die sabtu ni..24 april 2010...kat sekolah Ahmad badawi kt KepaLa Batas..exam die dalam sejam 10 minit cmtu..byk org kata exam die lg sng drp kpli..entahla..yg penting usaha yg terbaek...huhu
doakan aku..ye
ujian die start pukul 2-3ptg..ok la ptg..lau pagi kelam kabut gak hehe..
jauh gak nk gi kepala batas tu..huhu
utk result temuduga KPLI aku x dpt laa..ramai gak kawan2 aku yg x dpt..susah tul nk dpt..sedangkan exam bukan ramai lg calon yg die amik..yg aku tau sorang je kawan aku budak jbtn sej UM yg dpt iaitu Sin Ai..yg lain setakat ni aku x dgr cite lgi..
ape pun tahniah pda yg berjaya utk kPLI tu..buat yg terbaik..gi temuduga elok2..
yg x dpt kpli tu..nanti cuba lgi..
insyaallah lau ada rezeki x kemana..yg penting usaha..n then tawakal dan redha
=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017