-->

7 Apr 2010

ANugEraH BiNtAng PopULar 09 & AnuM AF8 terSiNgkir


Anugerah Bintang popular telah pun berlangsung yg menyaksikan Siti Nurhaliza berjaya merampas kembali trofi bintang paling popular 2009 dri tngan Nabil..bagi aku kira okla siti menang balik dripada Nabil tu menang lagi..entahla sejak dua menjak ni aku jadi x berapa suka ngan Nabil ni..mungkin sebab selalu tgk die x serius..lagipun ni adalah tahun terakhir siti bertanding..tahun seterusnya dh xde dh..bak kata org baik waktu tgk naik ni kita undur diri dari sampai waktu dh x laku lagi malu..

Kelakar jugak bila tgk Remy ishak tersasul-sasul nk beri ucapan kemenangan smpai dibantu oleh Rosyam Nor hehehe..begitu gak ngan Tiz Zaqyah yg mcm x sangka trus speaking kt atas pentas smbil ditranslate kan oleh Rosyam Nor..segmen persembahan aku rasa time tribute utk KRU oleh budak2 Af boleh tahan la..berbanding utk lagu kini tu..nmpk mantap walaupun ada yg semput hehe..seterusnya waktu alyah, dayang uat persembahan tribute utk khadijah ibrahim pun not bad gak..suara sedapp..sesuwei3x..utk persembahan penutup persembahan awie, black dn jack byk menjerit sgt..penin tgk..tp bole la…

Utk AF8..Aku terkejut Anum terkeluar utk minggu ni..aku rasa die antara yg best dn berani di kalangan pelajar wanita AF..syg die kuar..lg x menarik la AF8 Ni..apa pun aku cian ngan si Nad ni..slalu dpt lagu yg x best n x kena ngan suara die..muka comey ada lesung pipit sume tp syg kureng skit..lagu x sesuwei ngan suara die..Ain plak semua okey tp ada gak yg kata berlagak Diva..ni yg den x brp gemar nk dgr ni..

Apa pun kite tggu dn lihat je sape yg kena nanti..

Teringin nk tonton filem
Magika….mcm best jer hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017