-->

4 Mac 2010

KaWaN bAikKu KahWeN..



emmm..pada 13 Mac ni...dua org kawan ku akan berkahwin...Alhamdulilah jodoh depa sampai awal..kawan ku seorang berada di Penang..yg merupakan ex-classmate aku masa form 6 dulu..nmanya Mar..die bru bertunang pda 26 Dis hari tu..cepatnya dh nk kahwin..emm baguslaa..harap berkekalan..la hendaknya..Mar ni pun bru gak hbis bljr cm aku gak..tp die bljr kt UMS..aku x tau dpt pi ke x knduri die..biasalah masalah transport..sbb umah die jauh gak dri aku..tmbh2 xde geng nk gi skali..Mar ni ada la jmput aku ngan L suh pi knduri die..aku ada msg L..tp biasalah L tu sntiasa bagi jawapan standard..x tahu lg leh pi ke x..nmpk sgt x pi la tuh..huhu..

seterusnya perkahwinan kawan ku kat Pahang..namanya NuruL kami satu UM dulu..satu kos..satu geng,pendek sata semua nya sekali la..hehe rapat juga..sering bersama-sama dan giler2..aku mmg teringin nak gi kenduri N ni..tapi ada halangan la.sbb xde geng yg nk gi..semua nya sibuk..ada yg dh keje...ada yg x blz msg..dn mcm2 lg..disamping faktor kewangan...
maklumlah aku x keje lg..mana ada duit..huhu..tmbng bus nak ulang alik mahal gak..tp aku rasa xde masalah sgt boleh diatasi juga..cuma xde kawan cmne nak pi..kang sesat la disana huhu..maklumlah x biasa gi pahang..

kecian juga kat die..die rasa sedih kami semua kawan2 die kat UM x leh nak mai..huhu..tmbh2 D yg berjnji nk dtg tp last2 cancel sbb baru dpt krja..yela x kan nk berhenti..tmbh2 org rekemen..nk mintak cuti pun mana dpt sbb baru lg..
huhu..teringin nak gi..lgipun kteorg kenal juga bakal suami si Nrl ni..sbb dulu Nrul suka bercerita ttg Zu ni..mesti meriah...aku gerenti nrl mesti lawa dan meletoop la hari tu..hehe..org dh lawa pakai pe pn lawa..tmbh2 lau dh makeup msti lg cun..

kalau aku gi mesti aku tngkp gmbr byk2 uat kenangan..bak kata bahasa Hindi "Mere Yaar Ki ShaaDi hai.." maksudnya perkahwinan teman baikku..hehe..
aku harap nrl sudi la upload gmbr nikah dan persandingannya kt facebook..boleh la hilangkan rasa kempunan kteorg yg x dpt pi knduri die tu..huhuhu.
aku harap die x marah ngan aku sbb x dpt menghadirkan diri atas sebab dan alasan tertentu..serta x terasa hati dan masih menganggap aku sebagai kawan die...

rindu saat2 kita sama2 masa kt Um..kita lepak skali..mkn sama2 ,beli kuih kdg2 burger pastu makan kt surau..hehe bergurau bagai nak rak..bekerjasama dlm pembentangan mahupun assignment..mengusik kawan2..winDunYERRrrrr...

Masihkah kaU ingat.....

Masihkah Kau Ingat.....................huhu..



-TaHniAh-


-sejarah mengajar kita menjadi lebih dewasa..
-lupakan kisah nan lalu
-doaku buatmu teman..
#SELAMAT PENGANTIN BARU#









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017