-->

10 Feb 2010

BUAtaN ORAng..

gambar hiasan

HaLuuu..how are U (ckp ala2 Idlan Raja Lwk 4)hehe..

Nak merapu pe rini ek..

Hari isnin ri tu..aku berkesempatan menonton TErjah kt tv3..emm bru tahu Farah Ashikin dan Fezrul khan sakit kena buatan orang..keciannyer..terutamanya kt fezrul ni..last lakonan die yg aku tgk adalah Cinta Balqis kt tv3 bru2 ni..
mmg die nmpk lemah,x bermaya..sedangkan die muda lagi..lakonan die juga berkesan..


ingat lgi first sekali aku tgk lakonan die tajuk Teruna Idaman die berlakon ngan Nadia Mustafa siaran kt Astro dalam tahun 2005 camtu..mmg best gler cite ni..lawak tul..time ni die jadi anak org kaya..dan jd bos pd Nadia Mustafa. ni..mmg kelakar..x larat aku nk gelak..masa ni mmg hensem gler la si fezrul ni hehe..pastu die makin bersinar dan smakin dikenali dgn lakonan die kt tv3 iaitu cite Jelatang..dan seterusnya.. x sangka lak die leh kena buatan org..entah siapalah yg dengki tu..or mungkin die pernah buat salah ngan sesape ke..entahla wallah hu alam..

Bahaya kan kalau kena benda ni (buatan org mcam terkena santau dsbnya)aku minta harap2 dijauhkan la benda2 ni sume dari aku..
Susah nk puaskan hati semua pihak..mesti ada je yg x puas hati dgn kite.Kadang2 kite sendiri x sedar yg kita ada buat salah ngan org dan org berkenaan simpan dendam kat kite..fuhh parah tuh..


Bagi aku la..sejahat-jahat aku pun x pernah la terpikir nak buat benda ni sume..walaupn ada yg buat salah ngan aku..biarlah tuhan saja yg membalasnya nanti..Payah juga kalau ramai kawan kerana kemungkinan utk kena tu besar..yelah semakin kita berjaya semakin ramai yg dengki..

Kalau dh terkena buatan org..azab weii..kecian pada org berkenaan yg menanggung kesakitan,ketakutan dan sebagainya.. Kalau nk kaitkan dgn aku lak, setakat ni Alhamdulilah..aku x pernah terkena buatan org lg..mintak simpangla malaikat 44..huhuhu..takut aku..tgk dlm tv je pn dh seriau je rasa..


Terpikir gak kite x leh la cakap lepas, bergurau x kena tempat..mengutuk kerana benda2 ni sume mengundang pd perasaan x puas hati org pd kite..jd sama2 la elakkan..aku ni dh la kasar skit..risau gak lau ada yg tersinggung ke apa ke kan..harap all my fren x simpan dlm hati la kan.

Aku pn x simpan pape dendam ngan sape pn..hehe happy2 je k.

k-lah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima Kasih kerana sudi meninggalkan komen anda di sini. Sila komen dengan berhemah yer.

My Random Post

Design By Sis Hawa | Copyright Reserved By Miss Banu 2009-2017